Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ariebren schreef:MRIIIS schreef:Ik denk eerder dat ze bedoelt dat je voldoende tijd en aandacht aan je paard besteedt en niet alleen komt om gezellig bij te kletsen
Juist, je komt voor je paard en niet voor de kantine.
DaniOx schreef:En toch zijn er in andere delen van het land ook stallen die uitgebreid en luxe zijn en toch veel minder rekenen. Zal zeker ook met de grondprijs van hier te maken hebben, maar toch. Het valt me altijd erg op.
DaniOx schreef:Maar hoe gaat dat dan als je kiest voor een half pension bijvoorbeeld? Stel je hebt heel veel mensen die kiezen voor zoiets, wat doe je dan? Ga je dan ook 350-385 euro vragen? Want het geld voor de accomondatie enz moet je eruit krijgen. Of ga je uiteindelijk kiezen voor of half pension of vol? Vandaar de vragen hiervoor of er al meer bekent is.
"Voor de stalhouder is het namelijk vaak zijn enige brood, is het bikkelhard werken, altijd onzekerheid en echt maar een luttel salaris overhouden. Mensen hebben geen flauw benul van accomodatiekosten, altijd de hoogste eisen en dan voor een duppie op de eerste rij willen zitten. Yeah right!"
Dat het een onzeker beroep is en hard werken ja dat weet je en moet je accepteren. Als je daar moeite mee hebt moet je het niet gaan doen. Jammer dat je zo reageert. Er zijn allemaal mensen die met je mee willen denken, die dus ook vragen stellen enz. Dat hier ook mensen tussen zitten met vragen die jij misschien raar vind, dat kan. Maar dan is zo'n reactie niet echt prettig naar mijn mening. Volgens mij kan dat ook anders.