takkie_muis schreef:ik wordt hebberig van dit topicik ben paardloos geldloos en boerderij loos
Hihi same here, arme wij

Komt nog wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben er nogsteeds heel erg trots op 
Citaat:Over die paddockparadise; mijn vorig paardje die nam telkens een plukje hooi om hem eerst even in zijn drinkbak te soppen om dan op te eten (ja, bij elke hap!), dus die zou niet zo blij geweest zijn als ik zijn hooi en water in de andere uiteinde van de wei zou zetten(maar bon, dat was dan ook wel een geval apart denk ik
)
met gevolg dat heel zijn drinkensbak vol hooi ligt. Nu we op een nieuwe manege gaat is het ander hooi , niet meer zo droog precies en nu doet ie het niet mee

). Linksonder het dak van het deel van de garage waar de pony's staan. En daarachter een wei van 0,65 ha (naar links nog eens zo groot als je hier op de foto ziet. Véél te véél voor de Shets, maar ze krijgen in de zomer hulp van een paar koeien
wij twee jaar terug een klein boerderijtje gekocht hier in het binnenland van eiland Djerba in het zuiden van Tunesie. Daarvoor stonden de paarden in pension, ook heel mooi (direct aan het strand) maar aan huis is natuurlijk altijd fijner! Stallen hebben we zelf laten bouwen. Had vorig jaar al een keer een topic gemaakt: [VVDD] Een jaar werk; onze stallen onder de Tunesische zon

Ik zal ook eens fotos maken. Onze stallen zijn 3.5 bij 4 ongeveer. Oude koeienstallen, van de voorkant met spijlen tot de grond, en verder heerlijk 'troepje' bij elkaar. Lekker gezellig
)
Ben vooral jaloers op de pistes, die hebben wij niet helaas. We hebben wel veel weiland en enkele open stallen. De paarden lopen continu buiten met toegang tot de stallen.