Duuk2011 schreef:Ferdo schreef:Ik heb al haar foto's eens goed bekeken, en ik ben er helemaal zeker van. Ik herken de stal & de buitenbak, dus dit is waar. Ze hebben die hengst gekocht, maar er was niet veel mee aan te vangen. Tegen mij zitten ze altijd op te scheppen dat het zo'n braaf paard is en dat ze hem van de winter (die alweer voorbij is) gingen zadelmak maken, maar dit komt er nooit van. Ik vroeg dan eens om de hengst te laten zien, maar erbij in stal gaan ging hij niet.
Ik vind het vet zielig voor het paard, dat is geen paardenleven. Maargoed, ik vind dat die mensen zowiezo al niet goed omgaan met paarden, maar ik laat ze maar doen...
Ik ben soms echt zo benieuwd naar de gedachtengang van mensen. Met deze zin laat je niets anders zien dan dat jij geen haar beter bent dan de eigenaar.
Verklaar je dan maar eens nader aub. Jij kan aan dat laatste zinnetje zien dat ik paardonvriendelijk ben?
Nou weetje, dan ben jij dat ook, als je toch zo graag beschuldigd. Mijn pony & paard komen elke dag buiten, mijn pony van 's morgens tot 's avonds (staat op een wei vlak bij mij), mijn paard met dit weer helaas 2 uurtjes doordat de staleigenaar niet wilt dat ze op de wei staan (staat op een pensionstal omdat we niet genoeg stallen hebben op onze wei)... Maar volgens jou ben ik geen haar beter dan deze eigenaars, DUS je wilt zeggen dat paarden buiten laten ook geen oplossing is. Yeah right...
Daarbij rijd ik mijn paarden wél ontspannen, in tegenstelling tot die mensen. Maargoed, ik zal ze dan binnenkort ook maar forceren etc want volgens jou ben ik juist hetzelfde als die eigenaars.
Dat ik er niets aan doe, is omdat ik anders mss niet meer in die manege mag komen rijden. In de buurt is er dan geen manege met binnenbak, dus dan moet mama altijd met de trailer wegrijden, wat veel benzine kost. Dus, wil je in het vervolg éérst uitleg vragen voor je zo'n belachelijk en kwetsend berichtje zet? Dankjewel.