Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het is toch wel een verschil, ben blij dat de paarden nu lekker iedere dag de hele dag buiten staan en ze kunnen in de stal met hun hoofd naar buiten hangen. Die binnenbak mis ik niks aan gezien ik er ook liever niet dan wel gebruik van maakte, en de lessen reed ik niet in mee dus daar mis ik ook niks aan
En ze worden uiteraard ook 2x per dag gevoerd en we hebben 3 gigantische kasten.. die 3 kasten zijn bij elkaar nog groter dan 6 van de kasten op de oude stal.. Dus kan héél veel troep nou gaan kopen voor m'n pony 
Dan maar wat langer rijden, tis heel fijn voor de paarden!
Het is ongetwijfeld een hele gave en mooie stal; maar niet voor ons
.
calice schreef:Heb op een stal gestaan waar ik 355,- per maand kwijt was en voor de zomer heb ik toen nog een landje bij hun gepacht voor 500,- zodat paardlief overdag de wei op kon.
Werden ook manegelessen gegeven, wel stapmolen, solarium, 2 binnen en 3 buitenbakken. Maar het was niets voor mij.
Betaal nu 180,- per maand voor een eigen stukmet paddock en inloopstal, dit delen mijn paard en shet. Moet wel alles zelf doen maar kom incl hooi/stro en brok rond de 250,-/270,- per maand uit.