gr_roos schreef:Marlis en Horsii, ik vind jullie ronduit onbeschoft reageren naar iedereen die een antwoord geeft wat niet in jullie straatje past. Het is jullie paard, maar verwacht van mij geen medelijden als er over een maand een topic geopend wordt over een ziek paard. Ik denk dat jullie eens heel goed moeten nadenken wat jullie nu eigenlijk willen, volgens mij is je paard ik weet niet hoe vaak van stal veranderd in een paar maanden tijd en gaan jullie met alle mode die er op de nieuwe stal is mee ten koste van je paard.
Mijn paarden staan ook aan de kust, alleen een provincie hoger, maar er staat hier echt een dunne wind, een slecht ontwikkelde vacht (en dat is een geschoren vacht, ondanks dat er al weer een pak haar op zit) biedt daar onvoldoende bescherming tegen..
Sorry maar wie is hier nu onbeschoft aan het reageren? Ik vind het jammer te lezen dat je denkt dat deze mensen niet het beste met hun paard voor hebben. Alsof ze deze beslissing genomen hebben voor zichzelf.
De ts wordt meerdere malen beschuldigd door menig bokker dat ze haar paard niet goed behandeld omdat ze de deken afhaalt. Een paar posts voor jou wordt ze nog DOM genoemd, maar even serieus ; is dit dan het niveau van een discussie? Als er niet geluisterd wordt naar je tips is de tegenpartij maar dom?
anneliesdj schreef:Marlis schreef:Deken zit gewoon goed zoals je al eerder heb kunnen lezen! Ga hier verder niet eens op in, zelfs een leek weet hoe dat hoort te zitten. Heb dit paard al jaaaaren en ook ik weet hoe dit moet.
Hoezo al jaaaaren?
Dacht dat je haar net gekocht had en dat ze bij de vorige eigenaar geschoren was?
Of wou je zeggen dat je zelf hebt verzonnen dat ze geschoren moet worden en nu 2 maanden later ineens weer bloot moet lopen?
Hoe kom je daar bij? Noem is 1 post waarin dat staat.
Beide eigenaren ( Marlis en Horsii ) hebben pepe echt al jaren, ze hebben haar 1 keer eerder moeten scheren, en dit is ook vermeld..
De rede waarom ze geschoren is is ook vermeld, en de rede waarom de deken er nu weer af is is ook vermeld. Snap dus niet zo goed wat er nu niet te begrijpen is?
En dan de TS 'niet zo slim' noemen

Wat ik hier boven ook al heb genoemd, ik vind het ontzettend jammer dat er zulke uitspraken gedaan worden gedaan op het moment dat de TS het niet eens is met jouw gedachtegang.
Ik snap heel goed dat je heilig overtuigd kan zijn van het een, maar laat ALSJEBLIEFT een ander een beetje in z'n waarde zeg..