Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Nog een keer de vraag aan de mensen die zo heilig reageren van belachelijk om te betalen. Hoe denken jullie er dan over als een eigenaar iemand de kans wil bieden om plezier te maken en meer te leren van paardrijden en zelf wel alle tijd heeft voor de verzorging? Ik hoor jullie nu enkel zeggen van ben blij dat iemand tijd vrijmaakt om voor je dier te zorgen.
Verder vind ik dat Moyra het goed heeft verwoord.
mirka1994 schreef:daphiezz schreef:Ik vind niet dat een verzorgster hoeft te betalen voor een verzorgpony, vaak komt er een verzorgster omdat de eigenaar niet voldoende tijd heeft dus dan is het toch een uitkomst dat er iemand voor wil zorgen? Vind wel dat stal mesten erbij hoort..
Ben ik het dus helemaal mee eens!
De verzorgster heeft jouw paardje onder haar kont, omdat jij er niet elke dag heen kan / wil of weet ik wat voor reden. Maar als het jouw paard is, is het jouw verantwoordelijkheid, ook financieel. Dat je de zorg gedeeltelijk uit handen geeft is een ding, maar er ook nog een vergoeding voor vragen vind ik belachelijk..
moyra schreef:Tevens heb ik het ook wel eens anders meegemaakt.
Paard is geblesseerd geraakt tijdens het moment dat hij door de bijrijder werd gedaan.
Een peesblessure wel te verstaan en heb toen ook gewoon gezegt meid niks aan te doen kan ook mij overkomen.
En heb ook gezegt dat ik geen geld meer op mijn rekening wilde hebben van haar omdat ik op zo een moment al blij genoeg ben dat de bijrijder het niet laat afweten.
Dit alles heeft 8,5 maand geduurd en uiteindelijk is bijrijder overstapt op een ander paard bij ons op stal.
Ondanks dat is ze 3 dagen p.w trouw naar mijn beestje geweest en heb ook gezegt je stopt nu officieel met rijden van haar dus ook nu wil ik geen geld meer ontvangen en ben je dankbaar dat je mijn meissie blijft doen.
Dus ondanks dat ik geld vraag zijn er momenten dat ik geen geld wil ontvangen.
Tevens moet ik erbij vertellen dat ik zelf al 5 jaar niet mag rijden dus je paard hebt die je naar jou hand kan zetten en verder niet aangerommeld word.
capopjekop schreef:Nog een keer de vraag aan de mensen die zo heilig reageren van belachelijk om te betalen. Hoe denken jullie er dan over als een eigenaar iemand de kans wil bieden om plezier te maken en meer te leren van paardrijden en zelf wel alle tijd heeft voor de verzorging? Ik hoor jullie nu enkel zeggen van ben blij dat iemand tijd vrijmaakt om voor je dier te zorgen.
mirka1994 schreef:daphiezz schreef:Ik vind niet dat een verzorgster hoeft te betalen voor een verzorgpony, vaak komt er een verzorgster omdat de eigenaar niet voldoende tijd heeft dus dan is het toch een uitkomst dat er iemand voor wil zorgen?
Ben ik het dus helemaal mee eens!
De verzorgster heeft jouw paardje onder haar kont, omdat jij er niet elke dag heen kan / wil of weet ik wat voor reden. Maar als het jouw paard is, is het jouw verantwoordelijkheid, ook financieel. Dat je de zorg gedeeltelijk uit handen geeft is een ding, maar er ook nog een vergoeding voor vragen vind ik belachelijk..