Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Ondertussen al binnen?
Zijn er mensen die nog via bankoverschrijving betaald hebben? Die van mij staat nog altijd "wachtende" maar ik heb vorige zondag betaald. Iemand enig idee hoelang het duurt en of je met die status rekening moet houden? Ik kreeg namelijk maandag nog een mail om te betalen (voor zover ik het begreep, was in het Frans, blijkbaar spreken ze in België maar 1 taal) maar ik had dus zondag al meteen betaald. Weet nu niet of ik me daar iets van moet aantrekken of niet?
Moratoetje schreef:Ik heb het topic eens doorgelezen en het klinkt interessantMaar ik zou minimaal 20 spuiten tegelijk willen bestellen, krijg ik dan geen gedonder met de douane?? Ik kom niet graag voor verrassingen namelijk. Ik had het uitgerekend en het scheelt mij ongeveer € 100,00
dus zeer zeker de moeite waard!
Ginoya schreef:Oei dat is wel een erg handige manier om toch aan de kuren te komen, die ga ik onthouden! thnx!
Ik heb eigenlijk wel benieuwd, waarom hebben sommige van jullie nog steeds schema's met 4, 5 of soms zelf 6 kuren per jaar?
Universiteits kliniek geeft aan 2 tot 3x per jaar.
en zo doe ik het ook:
van stal naar wei: ivermectine
(evnetueel juli/aug: ivermectine of mestonderzoek)
Van wei naar stal: moxidectine met pyrantel (voor gekapselde en de lintworm)
ben erg benieuwd naar jullie schema's en vooral de waarom.
(dit is niet aanvallend bedoeld hé!!! puur nieuwschierig uit informatief oogpunt!)