Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WhySoWhite schreef:Pff ik sta echt op de verkeerde plaats. hier is de stalling 15 euro omhoog + de lessen 3 euro duurder zijn geworden dus dat is voor mij 40 euro meer in de maand dus kom ik € op schrik niet 640 euro per maand aan enkel stalling en lessen en dan nog de ijzers... bizar eigelijk he....
vind wel dat het hooi erg slecht is, veel distels en stengels dit jaar.. bij jullie ook? en het stro is wat bruiner
JastieHorse schreef:Onze stal gaat met 5 euro pm omhoog per 1 november. We krijgen helaas maar 2 keer in de week stro en daar moeten we het mee doen..Dus 2 balen in de week, die gaan er dan helemaal in dus dat word oppotten. Gelukkig staan ze de hele dag buitenWe kunnen een baal bij kopen voor 7 euro
Tamadine schreef:JastieHorse schreef:Onze stal gaat met 5 euro pm omhoog per 1 november. We krijgen helaas maar 2 keer in de week stro en daar moeten we het mee doen..Dus 2 balen in de week, die gaan er dan helemaal in dus dat word oppotten. Gelukkig staan ze de hele dag buitenWe kunnen een baal bij kopen voor 7 euro
2 balen in de week red je het niet mee???
Ik heb een hele vieze merrie, maar gebruik echt maar 1 per week hoor en dan staat ze heerlijk ruim im het stro...
jamiroquai schreef:Jastie, kun je dan niet met wat anders combineren dat goedkoper is?
JastieHorse schreef:Onze stal gaat met 5 euro pm omhoog per 1 november. We krijgen helaas maar 2 keer in de week stro en daar moeten we het mee doen..Dus 2 balen in de week, die gaan er dan helemaal in dus dat word oppotten. Gelukkig staan ze de hele dag buitenWe kunnen een baal bij kopen voor 7 euro