zonde van de manen is het zeker, miss ook een beetje erg veel om het 3 keer in de week in te smeeren en miss ook een beetje naief om er niet aan te denken dat er siliconen in zitten, in dit soort produkten zit altijd siliconen. toch denk ik niet dat het alleen van de serum komt, als je het zo vaak gebruikt word het haar miss wel wat breekbaarder maar het kan niet zomaar breken, daar moet toch iets van schuren, een ander paard of een hardhandige borstel oid aan mee gewerkt hebben, zelf de breekbaarste dingen breken niet af door er alleen maar naar te kijken.
ik heb hem ook geprobeerd bij onze Friezen met dikke staarten en manen en deze zaten echt heel erg in de knoop heb ook zeker 8 tot 10 pompjes gebruikt en de knopen vielen er gewoon uit! echt wonder spul! maar het werkt dan bij mijn schimmel weer minder goed die heeft denk ik heel droog haar. maar voor de Friezen bij ons blijf ik het zeker gebruiken! voor me schimmeltje nog maar even doorzoeken denk ik!
ik heb vande zomer zo`n flesje mee op vakantie genomen voor de haflingers daar en ze was helemaal verliefd op dat spul. zelfs na een regenbui was het er nog niet uit. dus zal volgend jaar ook weer paar flesjes mee moeten nemen naar oosterijk.
aangezien dat we volgend jaar weer terug gaan neem ik dan een aantal flesjes mee. ik doe er bijna een jaar mee, met drie paardjes. 2 shetten en een haflinger.
PanamaD
Geplaatst: 12-09-12 20:14
kinel schreef:
aangezien dat we volgend jaar weer terug gaan neem ik dan een aantal flesjes mee. ik doe er bijna een jaar mee, met drie paardjes. 2 shetten en een haflinger.
Who dat is lang! Voor 1 paard, manen en staart ben ik er in 3/4 maanden al zowat doorheen!
@ 1997suus: ik doe het ook alleen als het echt nodig is. dat is misschien 1x in de 14 dagen bij haflinger en shetten doe ik alleen bij de grote poets.
wisje72
Geplaatst: 13-09-12 20:16
Heb hier vandaag gekeken, maar er stond alleen een spray met wonderserum... of rode pompjes voor gekleurd haar.... Heeft iemand van jullie toevallig een afbeelding van welke het nou is...?
Evelyne79
Geplaatst: 13-09-12 20:45
wisje72 schreef:
Heb hier vandaag gekeken, maar er stond alleen een spray met wonderserum... of rode pompjes voor gekleurd haar.... Heeft iemand van jullie toevallig een afbeelding van welke het nou is...?