Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jammes schreef:CharlyBrown schreef:hihi.. bedankt voor je berichtje...
Gelukkig valt voor de rest erg mee met de haat & nijd..
Graag gedaan hoor![]()
Je hebt in ieder geval Ceriadwen en Eowyn nog![]()
knollentuin schreef:@turdus medula, ik denk dat de ts zich afvraagd of het idd onmogelijk is om buiten rijbanen en paddocks begaanbaar te houden. nu blijkt al uit dit topic dat het met een beetje moeite best moet kunnen. ik kom op meerdere stallen en het bijhouden van de rijbanen en paddocks komt helaas wel meer dan eens op een lager pitje...maar sta er als pensionklant ook bij stil dat als de stalhouder met de hand emmers water moet geven dat daar veel tijd in gaat zitten en je dan dus bv niet aan het slepen van de banen toe komt,helpen jullie dan daar ook in mee?hiet gaat dat prima op stal en door de hulp van mijn "meiden "hou ik nog wat vrije tijd over om op de trekker te kruipen,ook krijgen ze allemaal baksleeples
CharlyBrown schreef:Bij ons op stal gaat het er eigenlijk altijd gemoedelijk aan toe.
Ik kan in ieder geval met iedereen goed opschieten..
En gelukkig is er maar 1 iemand die zich niet kan vinden in het feit dat ik dit topic heb geopend..
Een topic die ik puur voor mezelf heb geopend, en niet als doel om onze stal af te zeiken... sorry, als dat zo is overgekomen..
Ceriadwen schreef:Nou wat water betreft hebben we geen problemen. We hebben een boiler dus het water voor alle paarden blijft gewoon op temperatuur. Alleen een klein bijstalletje van 4 boxen is al afgesloten geweest van water. Voor de rest bleef alles gewoon doorlopen.
knollentuin schreef:hoi gulpje,ja mijn rijbaan is door dat ik m elke dag met de frees doorhaal, en bij vorst overdag wel 2 x doorhaal elke dag te rijden geweest. belangrijk hierbij is dat je zeker 's avonds de baan loshaalt [dat doet de frees die rult de bovenlaag 20 cm helemaal door] en dat er dan geen paarden meer opgaan. de bovenlaag vriest dus los op. ik doe het zo al jaren en we staan hier zelden stil. ik weet niet voor welke bodems dit niet zou kunnen werken ,ik denk dat het bij veel wel kan
Ni_en_ke schreef:jammes schreef:
Graag gedaan hoor![]()
Je hebt in ieder geval Ceriadwen en Eowyn nog![]()
Hahaha, ik heb ook geen conflict met CB hoor, eigenlijk heeft er nagenoeg niemand naar mijn weten een conflict met CB!
Maar even een toevoeging... De paddock achter de binnenbak is ook nog goedAlleen kom ik daar bijna nooit, vind het
zo afgelegenEn vanavond stonden er ook nog paardjes in de paddock achter de longeerring, heb alleen niet van
dichtbij gekeken hoe die eruit zag.
jammes schreef:knollentuin schreef:hoi gulpje,ja mijn rijbaan is door dat ik m elke dag met de frees doorhaal, en bij vorst overdag wel 2 x doorhaal elke dag te rijden geweest. belangrijk hierbij is dat je zeker 's avonds de baan loshaalt [dat doet de frees die rult de bovenlaag 20 cm helemaal door] en dat er dan geen paarden meer opgaan. de bovenlaag vriest dus los op. ik doe het zo al jaren en we staan hier zelden stil. ik weet niet voor welke bodems dit niet zou kunnen werken ,ik denk dat het bij veel wel kan
Nou, hulde aan jou hoor. Vind ik echt super dat je al die moeite doet.
Jij wordt pensionhouder van het jaar