Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joceline schreef:Stal en weiland, absoluut nooit. In het weiland zie ik het nut er niet van uitgezonderd in de zomer met een vliegennetje. In de stal is het verschrikkelijk gevaarlijk..laten we leren van de ongelukken die hier eerder op bokt zijn genoemd over paarden die zichzelf verstikt/opgehangen hebben.

frisiangirl schreef:Mijn paarden hebben allemaal een halster om, zowel op de weide als op stal en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Joceline schreef:frisiangirl schreef:Mijn paarden hebben allemaal een halster om, zowel op de weide als op stal en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Als ik jou was zou ik er op stal erg mee oppassen, want je zegt dat je er geen problemen mee hebt gehad NOG...kijk eens op de afdeling In memoriam op bokt.. Deze mensen dachten ook dat het geen kwaad kon. Als je er eenmaal achter komt ligt er of van alles open of kom je er te laat achter. Paarden blijven vluchtdieren en schieten in de stress als ze vast komen te zitten. In elke stal zit wel iets waar ze achter kunnen blijven haken. Ik zou het mezelf niet kunnen vergeven.