Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dinopino schreef:spannend. Hoe worden de paarden bij jullie nu gehouden? Staan ze voornamelijk op stal of ook de hele dag buiten?
Duzzell schreef:nou het is hoe je het zelf wil... in de zomer kunnen ze 24 uur per naar buiten maar ook 24 uur per dag binnen
in de winter kan je een winterwei huren dus dan kunnen ze buiten smiddags en savonds buiten.. en in februari is dat over en dan moeten ze binnen en 2 uur buiten per dag...
(ik sta er pas en jaar hier voor stonden me paarden 12 uur per dag buiten maar wegens ruzie iets anders gezocht)
en nu gaan ze over 2 weken de hitactief in:D
eowyn04 schreef:Duzzell schreef:nou het is hoe je het zelf wil... in de zomer kunnen ze 24 uur per naar buiten maar ook 24 uur per dag binnen
in de winter kan je een winterwei huren dus dan kunnen ze buiten smiddags en savonds buiten.. en in februari is dat over en dan moeten ze binnen en 2 uur buiten per dag...
(ik sta er pas en jaar hier voor stonden me paarden 12 uur per dag buiten maar wegens ruzie iets anders gezocht)
en nu gaan ze over 2 weken de hitactief in:D
ehhh![]()
Wat bedoel je in februari moeten ze naar binnen en 2 uur buiten per dag??
Snap um effe niet.
Die van ons staan gewoon 24 uur per dag binnen en buiten waar ze willen.
En in de zomer weidegang.
Maar misschien ben ik wat dom en als je het zegt dan denk ik.....ojaaaa snap um![]()
![]()
De eigenaren zijn niet verantwoordelijk voor de wonden van anderen.
Dat is een onbegonnen zaak. Het is gewoon ook een beetje een risico.
Paarden onderling zijn best hard hoor.
Iris, die ouwe van me, soms verwacht ik dat het een chineze naaktpaard gaat worden. Die zit onder de schrammen en wonden.
Eowyn gelukkig niet veel. Maar het is het risico als je met al die paarden bij elkaar staat. Maar ze kunnen elkaar ook beschadigen tijdens het spelen. En dat doen ze ook graag bij ons. Dan komt er opeens weer een koppel paarden voorbij scheuren![]()
Dan staan er weer een paar tegen elkaar op te klauwen. Paarden die in de achterbenen van andere paarden bijten (spelend hoor).
P_A_R_Love schreef:Die van mij staan er nu ruim ander half jaar in.
Duzzell schreef:ik kan niet wachten tot onze hit af is:D