Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. miss_kippie schreef:longeerbak is nog goed rijbroek vind ik te hard maar kan nu weer anders zijn want het is hier de hele dag boven nul geweest

) is normaal gesproken altijd goed, er liggen nooit plassen in, en hij blijft altijd goed droog. Alleen met deze @#$%^&* vorst, issie een beetje hard geworden. Gelukkig harken de eigenaren van het paard waar ik op rij, regelmatig de hoefslag, zodat ik iig nog een beetje normaal over de hoefslag kan stappen en draven. Galopperen is echt levensgevaarlijk, want de bak is keihard en glad! Hoop dat t snel weer beter weer wordt!! 
knooopje schreef:bij ons zijn allebakken nog steeds hard!
maar het gaat dooien!

Robijntjah schreef:Lekker vlak, geen plas te bekennen en totaal NIET zwaar
. Zo is het bij ons ook! Gelukkig.
KiWiKo schreef:misschien snappen wat diehard naturals nu dat als je jonkies en corrigeerpaarden hebt............ je toch echt gebonden bent aan een binnenbaan.............. want de afgelopen week EN de komende twee weken is bijna geen buitenbaan begaanbaar voor training..........
met als gevolg, dat je jonkies onhoudbaar worden, je corrigeerpaarden weer terug bij af zijn............. en daar word niemand blij van, peerd niet, ruiter niet, en eigenaar niet
toen ik hoorde dat de BINNENbak bij een nabij gelegen stal bevroren was geweest de afgelopen dagen en niet gebruikt kon worden. Een stal met geen weidegang (zomers een uurtje op zo'n postzegel
en dan niet als ze gaan rennen of vrolijk doen want dan gaat de postzegel stuk) en die rond de 350 euro pm kost.