Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloonie schreef:ik heb ook een paar jaar terug kokos door de bak laten verwerken. In het begin was ik er super blij mee, maar laatst tijd vind ik de bak weer mul. En als het geregend heeft is die ook sneller weer losser dan eerst. Ben dus bang dat de kokos bij mij ook is vergaan.
Naar aanleiding van de berichten hier ben ik mij ook maar beetje gaan orienteren op all weather tuft en de poly vlokken. Ik merk wel dat nu ik wat hoger rij een fijne bak echt wel een must is.
Iloonie schreef:Volgens mij hadden jullie net de kokos @linky en @maresie toen ik het ook door de bak ging doen. Hebben jullie nu voor een andere oplossing gekozen of laten jullie het zo?
maresie schreef:Iloonie schreef:Volgens mij hadden jullie net de kokos @linky en @maresie toen ik het ook door de bak ging doen. Hebben jullie nu voor een andere oplossing gekozen of laten jullie het zo?
Wij hebben nu tapijtvezels door de rijbak laten mengen, dit bevalt tot nu toe erg goed, zelf als de rijbak erg droog is dan is de rijbak nog heel goed te rijden
Ook als de rijbak vol met plassen water staat is de ondergrond nog steeds goed en niet glad