Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Varekaj schreef:Als ik alles moet weghalen tot aan die "deuk", dan is dat makkelijk 10cmIk haal alleen de manen weg die anders inderdaad als knotje onder het dekje zouden zitten.
Die "deuk" probeer ik juist weg te krijgen door te zorgen voor meer bespiering op dat punt van de hals.
Varekaj schreef:Daar ga ik ook van uit hoor![]()
Ik kom echter ook met enige regelmaat mensen tegen die zo'n dingen willen verdoezelen door oa manenkam stukje weg te scheren ipv het rijtechnisch of trainingsgericht op te lossen.
Zo een paar jaar terug op wedstrijd een meid die met een vos reed, waar het haar weg was door spoorgebruik. Was nog geen wondje. Die deed er wat isobetadine op, omdat dat dezelfde kleur had als de vacht van het paard. "Wat niet weet niet deert" was toen de uitspraak van de moeder.
SharonIndezz schreef:Ik heb een heeel klein stukje weg, gewoon omdat ik dan de schoft beter zie, vind ik mooier. Niet om iets te verdoezelen oid
[ [url=m/iYYFWF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Varekaj schreef:Daar ga ik ook van uit hoor![]()
Ik kom echter ook met enige regelmaat mensen tegen die zo'n dingen willen verdoezelen door oa manenkam stukje weg te scheren ipv het rijtechnisch of trainingsgericht op te lossen.
Zo een paar jaar terug op wedstrijd een meid die met een vos reed, waar het haar weg was door spoorgebruik. Was nog geen wondje. Die deed er wat isobetadine op, omdat dat dezelfde kleur had als de vacht van het paard. "Wat niet weet niet deert" was toen de uitspraak van de moeder.
SharonIndezz schreef:Mavantos, dat is echt puur smaak, ik vind het persoonlijk heel mooi zo'n stukje weggeschoren. Moet zeggen dat het bij jouw paard ook niet misstaat zo.
SharonIndezz schreef:Als ik morgen scheer... zal ik het dan redden met een keer? Of nog te vroeg? Snap dat paardafhankelijk is, maar heb weinig zin om meerdere keren te scheren eerlijk gezegd
Nies_ schreef:Ik heb nog nooit wondjes en bultjes gezien.. Dus lijkt me nutteloos. Heeft jouw paard daar wel last van dan? Aloë Vera is op zich wel goed voor de huid natuurlijk.