Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 3!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:08

Af en toe reageren is helemaal niet erg. Er zijn maar een paar mensen die echt hun best doen om op iedereen te reageren. En daar heb ik ook echt respect voor. Maar ik kan dat niet en ik zit er ook niet echt mee... Ik vind dit vooral een nuttig topic en daarbij is het ook nog gezellig!

Willen jullie iets schattigs zien?
[ITP] Een écht Penny meisje! Waarom? Kijk maar....

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:13

Avaluna, geen probleem toch. Ook als je niet overal op reageert, vinden we je aardig, hoor.

PB, met een trekvermogen van 3500 kun je toch wel 2 trekpaarden vervoeren? Neem aan dat ze rond de 1000 kg per stuk zijn. Moet je in de trailer alleen wel een laadvermogen van 2000 hebben. Mag de kar nog 1500 wegen.

MM, wat een drama. Kost je inderdaad 10 jaar van je leven.

Het is hier op de camping zo vreselijk koud! Verschrikkelijk! Hoorde dat we in de race zijn voor de koudste pinksteren ooit. Pasen, Hemelvaart en zelfs kerst was warmer dan de pinksteren dit jaar. En we zitten in een tent (wij dan in een klapkar, dus we slapen niet op de grond). Maar mijn god, dit is wel kramperen ipv kamperen! :=

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:17

Soms veel tijd en soms weinig tijd..afhankelijk dus hoeveel ik reageer.

Vandaag moederdag vieren.
Gisteren gewisseld. Merrie met veulen naar de wei en degene die eind vd maand uitgerekend is naar huis.
Wondergirl lekker spelen met Imagine. Die heb ik ook ff mee naar huis genomen. Mag wel wat vacht eraf.
Afbeelding

Fabster

Re: Het paarden-aan-huis-tips-topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:20

Kon niet alle foto's zien, Sure-Lee, maar zag er inderdaad heel schattig uit. Het bereik is hier niet fantastisch.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:25

Echt heel erg schattig, sure lee!

Leuke foto, Anke en fijne Moederdag!

Wat balen, Fabster, idd erg koud.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:32

Fabster :(:) ik zie hier ook veel mensen met de tent/caravan....mijn zegen hebben ze.Ik ben blij met mijn dubbelwandig geïsoleerde chalet :D

Hopelijk trekt het nog wat bij...anders lekker inpakken en naar huis.Desnoods tent in de kamer opzetten ;)

Komen weer leuke pics voorbij :)

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:44

Wij gaan elk haar met pinksteren met een man of 50 (incl kinderen) kamperen. Dus we gaan niet naar huis. Maar het is lang niet zo bar geweest.

Mag ik even stiekem jullie mening over onderstaande tekening? Mijn dochter heeft deze gemaakt (= 11 jaar). Ik vond het echt belachelijk goed voor een kind van 11, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want ze is ook mijn enige kind. Weet dus niet of alle kinderen wel ongeveer zo kunnen tekenen. Wil mezelf wel even in perspectirf zetten, voor ik de trotse moeder gan uithangen overal :+

Afbeelding

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:45

Super gave tekening voor iemand van 11 :oo

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:45

Ik vind het fantastisch knap... zie alleen niet wat het is.... Maar dat heeft echt wat.... ik zie een kunstacademie aankomen haha

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:46

Ik ben 24 en kan nog steeds niet zo goed tekenen :')
Super knap gedaan! Echt heel mooi

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:49

Fabster; super goed, hoor. Die van ons is ook 11, maar heeft andere kwaliteiten; haar gevraagd en volgens haar ook super goed en gewoon lekker trots zijn en overal showen!!!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 11:51

Lekker overal showen hoor (en doorbikkelen met kramperen :(:) ) Ziet er super uit voor een werkje van een 11-jarige :j

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 12:12

Wat een gave My Little Pony uit voering!

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 12:31

Gave tekening!
Succes met kamperen.....wij zijn vorig weekend nog ff geweest ivm supergoed weer. Dit weekend maar thuisgebleven ivm kou.
Avaluna gezellig dat je toch nog blijft. Ik lees meestal wel bij maar vergeet wie wat vroef of zei. Sommige namen blijven hangen andere niet. Het is ook lekker vrijblijvend, leuk toch

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 12:47

Avaluna gewoon blijven. Ik kan het ook niet bij houden hoor.
Te veel andere bezigheden om hier actief te kunnen blijven. Probeer wel bij te lezen en af en toe te posten..

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 12:50

Fabster schreef:
Avaluna, geen probleem toch. Ook als je niet overal op reageert, vinden we je aardig, hoor.

PB, met een trekvermogen van 3500 kun je toch wel 2 trekpaarden vervoeren? Neem aan dat ze rond de 1000 kg per stuk zijn. Moet je in de trailer alleen wel een laadvermogen van 2000 hebben. Mag de kar nog 1500 wegen.

MM, wat een drama. Kost je inderdaad 10 jaar van je leven.

Het is hier op de camping zo vreselijk koud! Verschrikkelijk! Hoorde dat we in de race zijn voor de koudste pinksteren ooit. Pasen, Hemelvaart en zelfs kerst was warmer dan de pinksteren dit jaar. En we zitten in een tent (wij dan in een klapkar, dus we slapen niet op de grond). Maar mijn god, dit is wel kramperen ipv kamperen! :=

Dat is idd mogelijk, maar dan moet er sowieso al wat anders komen die 3500 kan trekken. Denk dat het dan nuttiger en goedkoper is om voor een vrachtwagentje te kijken.
Anders gaat het al snel een 3 paards trailer worden willen de paarden ook nog een beetje ruimte hebben.

Maar zo ver zijn we nog niet, eerst nog ff sparen.

Tot die tijd moeten we in geval van nood maar een trailer huren ergens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:27

Niet weggaan hoor Avaluna!

Dit is juist een van de weinige topics op bokt, waar het eigenlijk altijd gezellig en ook ontzettend leerzaam is en niemand die hier aantal posten zit te turven (ok op Caily na dan :+ , wat eigenlijk ook wel weer een eye opener was trouwens, moet niet zo veel banketstaaf hier :D ).

Oh bah wat een plensbui komt er nu ineens uit de hemel zetten zeg... -O-

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:45

Ik zit met mijn 2 jongsten in een indoor speeltuin. Dus moet mezelf een beetje vermaken. Manlief zit een weekend in Engeland. Zit nu met de Bit en een kopje thee. ;-)

Manlief gaat met de twee jongens een dagje naar het circuit op Zandvoort.
Ik wil iets gaan doen met mijn dochter van 6. Maar echt geen idee. Iemand hier. Iets met paarden lijkt me ook leuk.

Morgen maar weer bikkelen aan de omheining.

Fabster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:48

Anke schreef:

Hey, het is wel een Pokemon, hè :Y) :+

Wij zitten nu met de kids in het binnenbad. Bloedheet en stervensdruk. Maar on the bright side: deze Pinksteren vergeten we voorlopig niet meer! :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 13:58

Fabster schreef:
Anke schreef:

Hey, het is wel een Pokemon, hè :Y) :+

Wij zitten nu met de kids in het binnenbad. Bloedheet en stervensdruk. Maar on the bright side: deze Pinksteren vergeten we voorlopig niet meer! :D

Het is een princes Celestia (MLP) met klauwen etc zo ver ik kan zien. Heel leuk gedaan :j

zoefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 14:40

Fabster een druk binnenbad is "the hell" ik was er vorige week met de kids, geschreeuw, gegil, geduw, langsdrijvende pleisters bleh......wat is het dan fijn als je terug bent en een rustig buitenritje kunt maken

kvulden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 14:45

Oh ik las binnenstad haha. Ik dacht al, waar zit jij. Ik wilde dat morgen even doen, maar misschien moet ik me nog bedenken haha.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 15:23

Wat maakt het nou uit hoeveel je post of reageert, is toch gezellig hier :D en wordt eerder teveel dan te weinig gekletst.

Mestafvoer ging hier mest op de aanhanger naar de boer a 5 euro per keer. Ik vond dat wat te zot dus op fb gezet voor geatis afhalen. Aangezien ik pure mest heb zonder stro oid is het prima compost. Gisteren iemand geweest die de aanhanger heeft meegenomen en geleegd. Had zelf een grotere aanhanger dus mest mocht gewoon op de grond en na ca. een maand ff bellen. Oke, prima joh, hoe makkelijk wil je het hebben. Maar zojuist heeft ie toch maar weer een aanhanger gebracht, was toch makkelijker voor hem. Mij ook prima, de achterkant kan weg geklapt dus plankje erop en kruiwagen kan zo omgekiept. Hij haalt het dus gratis op, ideaal, scheelt mij tijd, gedoe, brandstof en toch weer ruim 100 euro schijtgeld per jaar.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 15:27

Kirsten...kun je niet met je dochter hight-tea gaan doen?Lekker een beetje meisjes-dingen gaan doen...lekker trutten zeg maar.
Kun je evt thuis doen...eerst shoppen (mooie ketting of armband uitzoeken),high tea en dan nog even tutten met pony.
Ik weet niet hoe meisje-meisje je dochter is maar als je thuis hight tea doet kun je mooi verkleedpartij van maken :D

Of draaf ik door?? :o

Way to go Caily +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 15:37

Hahahaha! Brenda, voor zoiets, verkleed ik mij nog wel in een roze jurkje met strik in mijn haar. Dus nee je draaft niet door hoor... *\%/*