Vanmiddag aan het oefenen geweest. Dressuurknotten gaat mij beter af.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eldora1 schreef:Wat een knappe, glimmende paarden komen er steeds voorbij, kan ik zo blij van wordenen die Haflinger met sport coupe..wauw staat echt heel erg goed!!
Wanneer er weer een korting is ga ik ook even langs de winkel om die braid it up te halen en de Paint it clear, lijkt me heel fijn spul als ik het zo hoor!
En ik ben ook zo blij met CM! Ze is eindelijk helemaal uit de wintervacht en glans weer mooi!
[ [url=m/1g5fXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0S70Fb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eldora heeft ook een hele dikke staart, ik vind het aan de bovenkant niet mooi maar ik durf het niet te knippen/scheren. Ik denk wel dat het veel mooier staat en de billen beter uitkomen haha
Hoe doen jullie dat?
En om terug te komen op TS, volgens mij moet je bij de 100 pagina's idd een nieuw topic maken?
Sanne96 schreef:Iemand die mij kan vertellen hoe je van die mooie springknotjes maakt?
Vanmiddag aan het oefenen geweest. Dressuurknotten gaat mij beter af.
[ [url=m/dN26W9.jpg]Afbeelding[/url] ]
CxB schreef:K vlecht m'n springknotten altijd met naald en draad, niet al te brede plukjes en dsn strak vlechten. Met elastieken is het bij mij altijd een ramp.
Zal straks even een foto zoeken.
Tina_dufour heeft een kort filmpje op haar instagram staan over hoe zij ze met elastieken maakt.
Nann__ schreef:CxB schreef:K vlecht m'n springknotten altijd met naald en draad, niet al te brede plukjes en dsn strak vlechten. Met elastieken is het bij mij altijd een ramp.
Zal straks even een foto zoeken.
Tina_dufour heeft een kort filmpje op haar instagram staan over hoe zij ze met elastieken maakt.
Ik zag serieus nadat ik hierop had gereageerd, een filmpje ervan op haar insta!
Heleennn schreef:ai pijnlijk Denise![]()
Hier konden ze vandaag niet op de wei door de snoeihard wind. We staan tussen de bossen en ik zou niet willen dat ze een tak tegen hun kop krijgenDus dan maar de schaar & scheermachine boven gehaald. Manen van mijn dressuurpaard weer erg kort gezet maar geen foto van. En ook mijn tinkertje moest er aan geloven. Wij halen de sokken er preventief af sinds we bang waren dat ze CPL had. Maar dat heeft ze duidelijk niet haha, wat een skelettenpootjes als je het zo ziet
En let niet op de camouflage vlekken, ik heb het er zo al moeilijk genoeg mee
![]()
[ Afbeelding ]
En natuurlijk houd ik onze stal graag proper, mijn obsessie met tutten, strak en clean zijn beperkt zich niet enkel tot de paarden maar gaat ook tot in de stalIk zou als pensionstaleigenaar blij zijn met een compulsieve klant als ik
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Ir1ne schreef:Heleennn schreef:ai pijnlijk Denise![]()
Hier konden ze vandaag niet op de wei door de snoeihard wind. We staan tussen de bossen en ik zou niet willen dat ze een tak tegen hun kop krijgenDus dan maar de schaar & scheermachine boven gehaald. Manen van mijn dressuurpaard weer erg kort gezet maar geen foto van. En ook mijn tinkertje moest er aan geloven. Wij halen de sokken er preventief af sinds we bang waren dat ze CPL had. Maar dat heeft ze duidelijk niet haha, wat een skelettenpootjes als je het zo ziet
En let niet op de camouflage vlekken, ik heb het er zo al moeilijk genoeg mee
![]()
[ Afbeelding ]
En natuurlijk houd ik onze stal graag proper, mijn obsessie met tutten, strak en clean zijn beperkt zich niet enkel tot de paarden maar gaat ook tot in de stalIk zou als pensionstaleigenaar blij zijn met een compulsieve klant als ik
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
Ik ben ook een enorme neuroot haha.. mijn stal is superschoon en netjes en ik maak altijd de poetsplaats netjes schoon..
Vind dat zelf normaal maar schijnbaar is dat niet voor iedereen zo haha
TerraHowrse schreef:Geliked
Heleennn schreef:Ja ik heb hem ook geliked hoor! Ga ook gelijk wat vriendinnen taggen