Gelukkig is de wedstrijd binnen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

boemel schreef:Ik ben nogal gefascineerd door deze manier van bodemverbeteren
https://www.instagram.com/reel/DEX4pbWt ... cwZmVldmRv
Zou dit langdurig werken?
Ze zitten niet zo heel ver van ons af

boemel schreef:Ik ben nogal gefascineerd door deze manier van bodemverbeteren
https://www.instagram.com/reel/DEX4pbWt ... cwZmVldmRv
Zou dit langdurig werken?
Ze zitten niet zo heel ver van ons af

ga volgend jaar aan het eind van de zomer alles laten doen en daarna frezen en de wei laat ik opnieuw inzaaien.
 ga volgend jaar aan het eind van de zomer alles laten doen en daarna frezen en de wei laat ik opnieuw inzaaien. 

Audesta schreef:Ohja maar ik ga 1 hectare echt niet met een handfrees doen hahaha. Mooi dat de loonwerker dat komt doen met groot materieel hahaha. In de winter doe ik sowieso zo min mogelijk

Happinez schreef:Ik heb mollen, veel voordeliger
Jullie mogen ze gratis ophalen dames.

belle_boef schreef:Marit, kan je niet een afvoerbuis door je opstaande rand leggen?

Ik heb mijn paarden graag 24-7 buiten staan. Maar met twee paarden die in gezonde toestand al neigen naar ondergewicht waarvan 1 nu zwaar ondergewicht heeft komt op hun gemak eten toch boven aan de prioriteiten te staan.
  Ik heb mijn paarden graag 24-7 buiten staan. Maar met twee paarden die in gezonde toestand al neigen naar ondergewicht waarvan 1 nu zwaar ondergewicht heeft komt op hun gemak eten toch boven aan de prioriteiten te staan.