Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Martje80 schreef:Ach van't zomer roepen we weer , wat is het droog. Het grondwaterpeil is nog steeds niet op orden na die 2 droge zomers . Maar leuk is het niet dit weer.
Normaal gebruik ik 1 pak vlas in de 4/5 dagen. Nu om de 2 dagen. Ze staan gezellig de hele dag binnen te schuilen met zijn drieën hihi
_Lorette_ schreef:Ik wilde met alle paarden een stuk lopen. Ze hebben vandaag namelijk alleen even rond de stallen gescharreld. Maar met paard 1 waaide ik bijna weg en ik begin me af te vragen of ik nog wel een poging moet wagen met de rest. We zitten aan het spoor, bij snelwegen en industrie, dus als het mis gaat, dan raak ik ze niet op de meest gunstige plek kwijt.
Akshay schreef:Maar nog geen kieuwen
Karin_deB schreef:Van de stress, kou en regen staat ze ingetrokken en te rillen; ik hoop niet dat ze weer spierbevangen raakt
Karin_deB schreef:Hier is ook bizar veel water gevallen, bezit ineens 2 zwembaden![]()
En bij de buren is een carnavals feestje gaande dus Jewel is helemaal in paniek.
Van de stress, kou en regen staat ze ingetrokken en te rillen; ik hoop niet dat ze weer spierbevangen raakt
Merexa schreef:Oh jongens, ik ben er ook zo klaar mee.. Maar het is deze week nog niet over en het gaat ook wat sneeuwen zelfs. Ik kan alleen over straat rijden nu of longeren in de paddock (aquatrainen)
Nelleke, ik ben jaloers. Mijn drainagebuizen voeren het ook af maar het is gewoon te veel..
Zo zag het er gisterochtend uit toen ik uit mijn slaapkamerraam keek:
[ [url=m/kfJRSG.jpg]Afbeelding[/url] ]