SharonIndezz schreef:S en Z, als mijn portomonee een keer zegt, ja is goed
Hahaha dat kan met het houden van paarden nog wel ff duren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lauura schreef:Wie gebruikt hier allemaal Naf braid up?
Mijn paard loopt er al sinds vrijdag zo bij![]()
[ [url=m/Y49BRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb dit nog nooit gehad, het enige verschil wat ik nieuw heb gebruikt is de spray. Donderdag mag ik weer vlechten, ik kan zo alle plukjes weer pakken volgens mij haha
Susanne schreef:Ik hoor er wel meer mensen over dat het kapsel ontploft blijft met de braid it up, maar ik heb daar echt geen last van. Haal direct na m'n wedstrijd de knotten er uit (voor we naar huis gaan), borstel het uit en dan is het allemaal weer keurig recht
Majken schreef:Weet er iemand nog een andere optie voor vliegenspray? Eentje die wat meer budgetproof is maar toch wel goed zijn werk doet?
eldora1 schreef:Wat een knappe, glimmende paarden komen er steeds voorbij, kan ik zo blij van wordenen die Haflinger met sport coupe..wauw staat echt heel erg goed!!
Wanneer er weer een korting is ga ik ook even langs de winkel om die braid it up te halen en de Paint it clear, lijkt me heel fijn spul als ik het zo hoor!
En ik ben ook zo blij met CM! Ze is eindelijk helemaal uit de wintervacht en glans weer mooi!
[ [url=m/1g5fXC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0S70Fb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eldora heeft ook een hele dikke staart, ik vind het aan de bovenkant niet mooi maar ik durf het niet te knippen/scheren. Ik denk wel dat het veel mooier staat en de billen beter uitkomen haha
Hoe doen jullie dat?
En om terug te komen op TS, volgens mij moet je bij de 100 pagina's idd een nieuw topic maken?