Ik meld me even om wat vraagjes te beantwoorden:
Anne. schreef:Dames! Ik moet binnenkort inperken van een inloopzadelkast(1x4meter en 2,5hoog) naar een klein aluminiumkastje(60x60x150). Hebben jullie nog tips voor het opbergen van spullen in die kast?

Als de kast op stal staat alleen gewoon 1 hoofdstel, 1 zadel, 2 halsters een touw, een deken
Gewoon wat je gebruikt op stal
en de rest in een kist thuis doen, als je veel hoofdstellen hebt dan kan je een haak kopen en de overige hoofdstellen thuis ophangen, handig en het staat ook leuk
_Marinke_ schreef:Anne. schreef:Nouja, ik heb hier een kast van 60x60x150 staan en ik vind het zo zonde een ander aan te schaffen.. Nu heb ik gelukkig geen dekjes e.d. Maar al het nodige moet er toch wel in..
Wat moet erin passen?
Zadel, hoofdstel, cap, beenbescherming(?), poetsspullen + medische dingetjes, evt. dekens? Heb je helemaal geen dekjes of bv. 2 en dan 1 in de was en andere in gebruik ofzo? Laarzen?
Ik zou dan denken aan je zadel op heuphoogte, daarboven een vak waar je je poetsspullen, beenbescherming e.d. kwijt kan. Vind die verschillende bakken (doorzichtige bakken met heel diverse afmetingen) van de Ikea daarvoor erg handig*. Je dekje over het zadel.. Daaronder je laarzen..
Kijken of je naast je zadel je hoofdstel, longeerspullen e.d. kwijt kan.
En dan een bak bovenop je kast waar je dekens in kan bewaren, of evt. gewoon in vacuümzakken.
*Die bakken heb ik bv. 1 voor beenbescherming, weer een ander voor 'extra spullen' (reserve spullen, shampoo's e.d.), weer een ander voor mijn lederonderhoud etc.
Dat is ook zeker een handige indeling voor je kast.JustOneBite schreef:Oké, ja ik heb geen idee. Ik heb ook geen verzameling dekjes, wel een verzameling touwhalsters Haha. Maar al het nodige zit erin, en een beetje meer maar het is echt proppen. Dus ik wens je veel succes, ik zou zeggen denk er goed over na hoe het goed in te delen, en hou het netjes/geordend dat is belangrijk met z'n kleine ruimte en redelijk wat spullen.
Ik heb een hele verzameling halsters