Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaritB schreef:Bitloos mennen doe ik niet![]()
Bitloos ohz eventueel wel, maar ik vind het bit wel fijn voor het losmaken van de kaak![]()
Vandaag de 2 trainingsponys gelongeerd en over yoga matje laten lopen en lekker wiebelen etc.
Bellisimo behandeld met guasha en cellkick en toen wat grondwerk.
Straks misschien nog even wat met Luna
Gisteren het mini hengstje ingespannen naast Doortje, maar hij vond zichzelf echt the man en was daardoor niet fatsoenlijk mee te mennen. Dus helaas, dat lukt niet meer deze week.
Van het weekend komt z’n eigenaar met de andere pony’s dus proberen we het met hen, die zijn ruim.
[ Afbeelding ]
Lys_PPA schreef:Belker schreef:Lys en met normaal bitje mennen?
Ik men Fiesta met hetzelfde bit als waar ik mee rijdt en die loopt dan echt fijner. En ik heb een anatomisch kopstuk, dat is ook fijn.
We zijn begonnen met liverpoolstang (wij mennen altijd in de bril, nooit de scharen), daarna liverpoolstang met zeempje eromheen, toen een ongebroken halve kneveltrens en nu sinds kort een dubbelgebroken bustrens. Maar op de een of andere manier blijft ze gewoon wat stug in haar mond. Ik weet wel dat ze een lastig gebit heeft wat betreft diastemas, hier komt regelmatig de tandarts voor. Als ze zich zo verzet dan moeten we voor ons gevoel teveel aan haar mond komen en dat willen we natuurlijk niet. Dus daarom dachten we probeer het eens bitloos. Ze lijkt het voor de kar lopen an sich namelijk wel heel erg leuk te vinden, lekker vlijtig, voorwaarts en vrolijk.
Dus we zoeken nog even verder....
En lief koppie, dat heeft ze zeker. Maar over merries gesproken de laatste pagina's, dit is mijn one and only mareEn ze kan er wat van. Ze weet soms niet zo goed wat ze met zichzelf aan moet, kriebelen, niet kriebelen, lief zijn, niet lief zijn.. Lastig zo'n hormonen
boemel schreef:Speelgoed is binnen![]()
[ Afbeelding ]
De 3 poezels lagen voor de verandering eens heel dicht bij elkaar. Zoek de 3e ha ha
[ Afbeelding ]
boemel schreef:Mwah
De bal vinden ze niet leuk.
Het paardje wordt door Mir mishandeld als ze boos is. Mooi slachtoffer![]()
De liksteen rol was heel populair, maar aan een touwtje opgehangen is in deze vochtige periode niet zo’n goed idee, want dan druppelt ie. En die druppels zijn kleverig en gaan niet meer uit de vacht. Dus liksteen 2 laat even op zich wachten