Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna binnen gehouden en onder de warmtelamp, maar na een hele nacht gewoon nog steeds niet droog... buiten gaat 't niet veel beter worden.. echt bizar dit...
Beetje regen houd me niet tegen, maar die klotewind er de hele tijd bij... bos in lijkt me toch niet zo'n strak plan.. 
Dankjewel
Ben benieuwd!! Aankomende week onze handtekening onder de offerte zetten en dan gaan ze in productie
Maar mooi dat jullie de uitspraak wel hebben geadopteerd

Hier geen optocht in de buurt van de paarden, wel de hele dag harde muziek, op de wind gedragen
Maar harde muziek zijn ze wel gewend 

Akshay schreef:xXutopiaXx schreef:Optocht hier was ook gisteren inderdaad, die is ook gewoon doorgegaan! Vandaag zouden er in de buurt nog meer zijn, ben benieuwd of die doorgaan...
Hahahaha poep vissen idd
Nope, rijsbergen niet in elk geval die hebben afgezegd. Etten-Leur ook

Fangio schreef:@ SSdesign, dat klinkt echt als een super interessante clinic! Zoiets zou ik ook graag nog eens doen. Ik heb nu eind maart ingeschreven voor een clinic waarbij je sochtends eerst theorie + zitles op een simulator krijgt en dan smiddags met je eigenpaard, ben ik ook heel benieuwd naar.
Ik ben echt een online shopper maar vandaag ga ik toch eerst maar even naar de winkel.