Paar weken geleden. Ander paard hoor! Klaar gezet voor de koers.
Gevlochte voorpluk was zo goed gelukt! En daarnaast heeft ze ook nog eens een knappe kop

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liekec schreef:Kan je manen ook nat invlechten? Morgen wedstrijd maar hij is zo stoffig dat ik hem eigenlijk compleet wil wassen en dan wil knotten zodat het ondertussen kan drogen... Iemand ervaring mee?
S_en_Z schreef:Knappe paardjes hierboven!
Ik was gisteren geboekt voor een shoot en ik mocht me uitleven met vlechten en make-up.
Zijn manen waren behoorlijk lang (1x zo lang als ik gewend ben haha) en ondanks ik de schaar er in mocht zetten van baasje heb ik ze toch mooi opgerold gekregen.![]()
Wat een knap paard is het, ben stiekem een beetje verliefd! (Gelders bloed)
[ [url=m/CGstzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
laura1987 schreef:S_en_Z schreef:Knappe paardjes hierboven!
Ik was gisteren geboekt voor een shoot en ik mocht me uitleven met vlechten en make-up.
Zijn manen waren behoorlijk lang (1x zo lang als ik gewend ben haha) en ondanks ik de schaar er in mocht zetten van baasje heb ik ze toch mooi opgerold gekregen.![]()
Wat een knap paard is het, ben stiekem een beetje verliefd! (Gelders bloed)
[ [url=m/CGstzv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig!
Hoe krijg je die neus en ogen zo mooi diep zwart?
Nann__ schreef:Hahaha Panama ik geef je groot gelijk! Als mijn paard er zo bij zou lopen had ik ook echt niet gaan poetsen. Je kan strak vlechten trouwens!
Peelie![]()
meer heb ik niet te zeggen haha.
Ir1ne, hij glimt mooi! Chique knotten ook.
Mijn paard staat in de wei met een klein stukje van dat vieze zwarte zand erin. Ik poets heel graag, vind het heerlijk maar ik haal elke dag zo'n laag zand en stof eraf dat ik wel kan janken..
PanamaD schreef:Irene, het zijn wel 2 verschillende paarden :p
Dankje ! Het vlechtje was super gelukt, echt blij mee. Ze heeft ook een heel fijne voorpluk om deze mooi te vlechten. Sommige hebben een heel ielig lange pluk dan is het lastiger