Hij is nog niet helemaal zo zwaar als voorheen, maar het gaat wel hard die kant op.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Hier dezelfde ervaring als maresie: iedere twee tot drie jaar zijn de vezels verdwenen en heb nu besloten ze niet meer aan te vullen.
Het resultaat was wel wat ik had gehoopt, maar ze vergaan te snel.
minibinkie schreef:hier ook hetzelfde probleem, het is gewoon een ramp zo zwaar! heb nog ruim een halve baal liggen en ben al een poos aan het twijfelen of ik het ga verdelen over de bak of dat ik iets anders ga proberen
had vd week even de paarden in de bak gezet, helemaal omgeploegd, dus gesleept maar ik blijf nu zelfs als ik er door loop wegzakken :-(
minibinkie schreef:ben wel heel benieuwd hoe de tapijtvezels blijven, zijn dat die zwarte stukken of heb ik nu iets anders in gedachten?
moet er wel bij zeggen dat mijn bak op zandgrond ligt en dat de grond (bovenlaag) destijds is weggehaald en verder is aangevuld met zand, ben er bang voor dat de kokos weg zakt en dat dat met tapijtvezels of andere producten ook gaat gebeuren...
Nicolet90 schreef:we hebben nu een aantal maanden kokosvezel in de rijbak. hiervoor was onze rijbak erg zwaar en als het had geregend modderig en zakte je weg.
nu is de bak prima te rijden, helemaal niet zwaar meer en zelfs als de rijbak erg nat is (plassen enz) kan je blijven rijden. paarden zakken niet meer weg en de structuur van de bodem blijft goed!