Zo... moest ff een tijdje terug
Hier was ik blijven hangen 
Akshay schreef:Natasja, had de osteo specifieke dingen gevonden?
Mag Kees gewoon verder met rijden?
Ik moet in april met de paarden naar de osteo toe. Dan "moet" ik ze ready to gravel hebben zonder dreigende ijs in de trailer.
(Zo niet dan zeg ik af en is het jammer hoor).
Geen grote blokkades of scheefheid gelukkig, maar wel spanning.. precies onder het zadel, wat we dus wel merken met 'rijden', dus daar gaan we eerst (ook) aan werken
Kees moet nog ff wachten weer 
Achaiah schreef:Ik vind jou zo’n mooi plekje hebben Utopia! Zo netjes en strak allemaal. Hier staan de palen allemaal op verschillende hoogtes, paar afgebroken, draden aan elkaar geknoopt

omheining moet eigenlijk een keer helemaal vervangen worden. Maar ach het functioneert en het is veilig voor nu.

Haha dankjewel!
Dit hek hebben we niet zelf gezet hoor.. we hebben elders ook gewoon kastanje paaltjes met draad, en dat is wat minder strak
Daar zijn wij ook meer van: functioneert toch, dan is 't prima
Komt allemaal wel.. ooit hopelijk overal dat mooie hout, maar is veel te duur om in 1x te doen, dus dan maar in delen verspreid over een paar jaar 
Hier ook hooikoorts.. en ook nu al last van... en ook al voor-tijdens de vorst
Jaaaaren niet gehad.. en nu sinds een paar jaar ook last van.. hoop dat het ook op diezelfde manier ooit weer verdwijnt 
Olympia96 schreef:Verlichting heeft wel effect op het haarkleed. Op mijn vorige stal hadden de paarden die onder de TL buis stonden veel korter haar dan de paarden in de box ernaast.
Ohh wat interessant van die paarden onder het tl-licht!! Hier 1 schuilstal met een lampje en daar staat ook het paard met de kortste vacht
Maar dat heeft ie altijd al gehad
Wij hebben wel de hele nacht verlichting aan op het erf, niet per se bij de paarden, maar gewoon bij de opritten... geen idee waarom ook eigenlijk 
En wát een water weer bij jullie!!
Al het smeltwater wat bij jullie verzamelde ofzo?! 
Maak hier nooit kokers schoon, zowel bij de hengsten als ruinen niet.. soms wel de piel, als ik er wat op zie zitten ofzo.. trek ik 't er ff af, vinden ze niet erg
Mag overal aan zitten
En de diertjes hier ook lekker bloot rondgelopen vandaag
Zelfs crosstraining gehad met Splashy vandaag, die had 't toch wel zwaar... genoeg haar om de hele winter bloot door te komen.. en dan nu aan 't werk
Maar hij heeft het super gedaan
Hier ook wel een paar gekken
Lekker rennen, bokken, rollen, piepen 

Jay ook nog lekker gereden, voor 't eerst weer sinds best wel ff
En poepiebraaf natuurlijk 

En met Tamme en Brego naar 't bos geweest!
Zo gezellig! Die hond luistert NIET!
Maar in 't bos, super!