Morpheus81 schreef:Mooie voorwanden Utopia! Ik wilde die ook. Uiteindelijk heb ik toch voor 2 hoge gekozen met een luikje in de deur, welke in principe altijd open staat. De 2 paarden die ik nu heb, kunnen goed alleen achterblijven, maar je weet nooit of je in de toekomst andere paarden hebt. En daarnaast is mijn stal niet zo groot, dus staat het paard op de poets/opzadelplaats binnen het bereik van het andere paard wat nog op stal staat. En die gaat zich er dan dus mee bemoeien....grrr…..dus dan kan ik het luikje op die momenten dicht doen en even rustig poetsen/vlechten/opzadelen, zonder dat de ander de deken/zadel/vlechtjes er weer af of uit trekt haha.
En wij hebben maar ruimte voor 2, dus de kans dat ze eens alleen staan, is heel reëel, veel reëler dan bij jou in ieder geval. Ik vond het heel jammer, maar helaas. Voor de bollen zou ik niet zo bang zijn.
Haha, zie 't helemaal voor me
Klinkt inderdaad een logische keus! Ik had eerst ook een ontwerp waar de poetsplaats naast een stal kwam, die had ik toen wel helemaal dicht inderdaad
Nu zit er zo'n 7 meter tussen, dus ik denk wel safe genoeg