Hengsten kunnen idd kleppen voor de ogen krijgen als ze een (hengstige) merrie ruiken of horen, maar vlak ook de hengstige merries niet uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Ik weet niet wat voor paard het is, maar ik heb ze (hengsten) zonder moeite door de hardhouten omheining met stoom heen zien wandelen, had nieteens een aanloop nodig, om bij een merrie te komen die 2 weides verderop stond.
carola schreef:Ipsilonka; heb jij geen last dat die halsdekens de manen ruïneren? Ik heb al mijn horseware-hals-dekens verkocht om die reden, bij mijn paarden bleven er geen manen over. Vooral niet bij mijn hengst, die heeft een flinke kap, dus dat schuurde echt teveel tegen die hals van de halsdeken aan.
palousa_boy schreef:Deze zette gewoon z'n borst tegen het hout en duwde er zo doorheen..
Was wel een Fries dus weinig kans dat die er overheen zou springen
Urielle schreef:De hengst is hier ook superbraaf hoor, echt lachen dat ik op een gegeven moment op concours uitstapte naast iemand anders en gaandeweg kwamen we er achter dat we allebei op een dekhengst zaten, gewoon relaxed aan de lange teugel![]()
Maar los is het wel wat anders.
De trailer wordt intensief gebruikt: twee keer per week dressuurles, een keer per week springles, Gioya les, Gioya naar de manege, clubles, soms concours, buitenrit, ergens anders gaan trainen, van de zomer wekelijks achttal en Gioya ook op wedstrijd,...