hoe jullie overeen komen met jullie plekken versta ik echt niet heb een stal van 2m(b)x3m(l)x2m(h) voor 4 paarden 3 zadels op een balk (we hopen dat we binnenkort houten zelfgemaakte zadelsteunen kunnen hangen maar zijn echt smalle wanden )en dan nog en zadel op een schraag waar alle dekjes, de bbp, 2 longeersingels,.. op liggen rechts hangen hoofdstellen, halsters, longeerlijnen, kaptoom,... van mijn paarden en hangen weet ik hoeveel vesten van verzorgster, weilandgenoot, ik (moeten echt eens weg), dit is ook al echt een rommel (vind wel wat ik nodig heb hoor) links is de weilangenoot haar 'hoekje' met haar hoofdstel en halsters, ook onze cappen hangen daar en dan op de grond staan 2 blauwe tonnen met eten, poetsbakken, een bak met beenbescherming en een bak waar de zwepen instaan & dan vergeet ik nog veel denk ik
enkel nog de dekjes(broek)rekken, maar die moeten nog steeds binnenkomen, verder hangen er een paar hoofdstel haken maar ik wil er nog 1 of 2 rijen onder hebben de planken liggen nog lang niet vol maar wil eerst mijn dekens wassen voordat ik ze hier neerleg
Ik mag een tweede kast nemen, ik ga nu een schets maken van die ruimte. Willen jullie me dan helpen met de beste inrichting?
Higoma145
Geplaatst: 06-04-14 18:35
dank jullie wel allemaal!!
@Brendaaaa, heb de paarden niet aan huis wel 2 grote kasten op stal die al bom vol met spullen liggen! de spullen die ik nodig heb op stal liggen ook daar, plus extra dekens maar die andere 50 dekens moet ik ook nog kwijt de kamer werd zowiezo totaal niet gebruikt en was een rommel/opslag hok geworden...
maar ik liep er steeds meer tegen aan dat ik op stal mijn dekens en spullen niet makkelijk meer kwijt kon en ik heb op mijn slaapkamer wel een grote kist staan waar ik wat dekens in had maar ik had gewoon echt ruimte gebrek..
tot nu toe bevalt het prima en op stal ligt uiteraard alles wat ik nodig heb
Mijn nieuwe kast Had eerst een kleinere. Waar enkel een westernzadel in paste. Had daar op de bodem mn dekjes liggen. Schoot niet op. En helemaak niet toen er een westernzadel bij kwam Heb nog een tweede kast voor alle andere spullen. En een groot schappenrek (zon staal geval) met een hoop kistenwerk en poetskist e.d.
Ja rechtsonder ligt een zadel ingepropt op een kratje Bedoeling is dat de hoofdstellen boven de zadels weggaan. De andere kast in. En dat daar een vierde steun komt.