Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SafeHaven schreef:Wow wat een prachtige plek Rollyjogered! Ik heb van jouw plekje nog geen foto's gezien in deze post klopt dat? Lijkt wel alsof je veel moois te delen hebt met ons
Super grappig he hoe ze je soms zo kunnen bekijken. Mijn shetter doet dat ook altijd als we met het hek bezig zijn, maar volgens mij gewoon om te kijken hoe ze kan ontsnappen........ (wat ook vaak lukt, vandaar dat we er ook zo veel mee bezig zijn haha)
rollyjogered schreef:SafeHaven schreef:Wow wat een prachtige plek Rollyjogered! Ik heb van jouw plekje nog geen foto's gezien in deze post klopt dat? Lijkt wel alsof je veel moois te delen hebt met ons
Super grappig he hoe ze je soms zo kunnen bekijken. Mijn shetter doet dat ook altijd als we met het hek bezig zijn, maar volgens mij gewoon om te kijken hoe ze kan ontsnappen........ (wat ook vaak lukt, vandaar dat we er ook zo veel mee bezig zijn haha)
op de eerste pagina van dit topic staan foto’s van mijnu zijn de paden helemaal gras vrij, verder is er niks veranderd.
Hilary schreef:Oh zo hebben wij ook een pony lopen. Als het hekje tussen de paddock en de track 10 minuten dicht is geweest en ik doe ‘m open, komt zij altijd voorbij geflikflaktDe rest staat nogal suffig te kijken, maar zij moet altijd even een rondje stuiteren.
Robijntjah schreef:Prairy schreef:[ [url=m/iLug2m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rechts zie je onze wilgen dome, ook leuk om te maken, geeft ook lekkere schaduw in de zomer. Heel makkelijk te maken ook!
Tof! hoe dan?