Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xXutopiaXx schreef:

Robijntjah schreef:Het zijn kussens met lucht dus die hoef je niet op te laten vullen inderdaad en zouden zich vormen naar het paard en meebewegen in ontwikkeling zeg maar

Akshay schreef:@utopia; gaan je stallen van Bedaf komen? Die zitten om de hoek bij je? (Achtmaal).
Hele leuke mensen, zijn ook al langs geweest 
Jes schreef:Ik wil hier graag luiken die open of dicht kunnen, Castello flipt namelijk helemaal als je Cascade uit een box haalt en hem niet. Die zou er dus zeker overheen komen op dat moment.
Door schade en schande wordt men wijs, en die wijsheid (kuchkuch
) heeft mij er nu toe gebracht om voor deze wanden te kiezen, misschien denk ik er over 5 jaar weer anders over hahaRobijntjah schreef:Mooie wanden zeg Natasja!

xXutopiaXx schreef:Akshay schreef:@utopia; gaan je stallen van Bedaf komen? Die zitten om de hoek bij je? (Achtmaal).
Daar zijn we inderdaad mee in gesprek jaHele leuke mensen, zijn ook al langs geweest

maar aan de andere kant, als "alleen" niet gaat voorkomen is het zonde er eentje de ruimtelijke box te "ontnemen"
) loopt.. daar gaan we i.p.v. ramen, staldeuren maken. Dan krijgen ze dus eerst een verhard stuk uitloop, wat nu dus dat pad is, en daarna gaat het over in zand, tussen de mini's en Jay.. metertje of 10-15 diep?! En dan 5 naast elkaar 
) en deze voorwanden zijn nog net wat hoger dan de standaard staldeuren zonder bovenluik zegmaar... we gaan het er gewoon op 'gokken' en misschien krijg ik wel spijt, maar denk het niet

Hopelijk krijgen wij dat deze zomer een beetje netjes
Maar moet nog een hoop voor gebeuren: dak vernieuwen, alle deuren/ramen (ver)plaatsen in de schuur, omheining plaatsen, stallen plaatsen en tegelijk nadenken over hoe we ooit het erf in willen gaan delen... want het is toch wel handig om nog wél naar achter te kunnen met een klein trekkertje.. maar dan moet er ergens anders een pad komen
en daar moeten we dan nu al wel rekening mee houden
Moeilijk moeilijk... xXutopiaXx schreef: