Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
IwanLuver, Steenwijk, Meppel eo, Leeuwarden, Heerenveen en eventueel Amersfoort
Redford zwolle
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Kwii Emmeloord/zwolle/Groningen
MoniekV schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV Etten-Leur
Mandarijn Barneveld e.o, Leusden, Amersfoort
Heleennn belgie/Breda
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Patty14
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
sakvis: Ede, Veenendaal
Valerie Breda/Etten-Leur/Sprundel
Laura1987 Breda/ Etten leur / Rotterdam
Ayla omgeving Arnhem
girlyggirl schreef:[/quote]Redford schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV
Mandarijn
Heleennn belgie
Patty14
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
Patty14 schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV Etten-Leur
Mandarijn
Heleennn belgie/Breda
Patty14 Omgeving Deventer
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
Valerie Breda/Etten-Leur/Sprundel
Laura1987 Breda/ Etten leur / Rotterdam
Ayla omgeving Arnhem
Zuchini : Eindhoven/ Tilburg/ Oirschot
Ayla schreef:Ir1ne schreef:Waar heb je dat gevonden, als ik vragen mag?ik begreep truowens dat die vliegenspray in NL eigenlijk niet meer mag.... dopingpositief, dus ik sla over.Ben ik zeer benieuwd naar, als het daadwerkelijk zo is, dan heb ik ook geen interesse meer..
Quir schreef:Ir1ne schreef:ik begreep truowens dat die vliegenspray in NL eigenlijk niet meer mag.... dopingpositief, dus ik sla over.
Hij mag in Nederland niet verkocht worden (milieu), maar niet dopingpositief. Zelfs fei oke, ook na controle niet doping positief.
Ir1ne schreef:Waar staat dat ? Fei goedgekeurd?
Quir schreef:Ir1ne schreef:Waar staat dat ? Fei goedgekeurd?
Nagevraagd bij de fei en ook meerdere doping controles gehad op fei wedstrijden terwijl dit spul gewoon altijd gebruikt wordt (op wedstrijd, thuis, etc) en nooit een paard doping positief getest geweest. Ik zal eens kijken of ik t antwoord terug kan vinden van de fei. Het gaat om grand prix paarden die regelmatig fei/Internationale concoursen lopen, dan ben je echt wel voorzichtig met doping.![]()
Spul is niet goed voor waterdieren en zo. Dus zolang je geen zeepaard hebt en je er gewoon normaal mee om gaat, is t geen probleem.