Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ikke schreef:Popke schreef:Welke kosten Tobbes?
Hypotheek?
Twee paarden in pension kan wel betalen maar een huis met voldoende grond ga ik echt niet redden voor die kosten......
(stalling is 150€)
In spetember/oktober wordt hij nog bekapt, ontwormd en ingeënt. Maar hierbij zal ik waarschijnlijk weer niet meer dan 200€ per maand betalen. Ook ben ik opzoek naar een tweedehands metalen kast, een vriend gaat er dan voor mij een zadelkast van maken
Heb iets gevonden aan 50€, ik voel me echt heel erg gierig nu
Amber7777 schreef:Wauw zeg wat lopen de kosten hier hoog op... Ik hou het momenteel heel rustig hier, al 3 maanden niet boven de 175€ gegaan!(stalling is 150€)
Zal binnenkort wel verandering in komen... in 2016 wil ik hem namelijk laten inrijden en die training en het materiaal zal wel een pak geld kostenIn spetember/oktober wordt hij nog bekapt, ontwormd en ingeënt. Maar hierbij zal ik waarschijnlijk weer niet meer dan 200€ per maand betalen. Ook ben ik opzoek naar een tweedehands metalen kast, een vriend gaat er dan voor mij een zadelkast van maken
Heb iets gevonden aan 50€, ik voel me echt heel erg gierig nu

kamsel schreef:Precies, want 350 gemiddeld, waar is dat op gebaseerd en met name: is het daadwerkelijk zo of schat je dat en zit je in werkelijkheid een stuk hoger, zoals veelal blijkt uit dit topic.
Maar een gemiddelde geeft naar mijn mening geen juist beeld...
)