Ah super handig! Dat zijn die pax hangers? Ik denk dat een super handige uitkomst voor mij zal zijn klinkt echt ideaal die broekhangers
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 31-03-14 19:33
Ja handig he.. Het is dat het in mijn kast niet past (alhoewel, die nieuwe van komplement misschien wel.. ff meten morgen, haha.) anders had ik het ook wel geweten.
Je hebt trouwens 2 maten van de pax broekenhanger eh...
Die van 1 meter en nog eentje... weet even niet uit mn hoofd. Ik heb namelijk 2 grote en een kleintje...
De een heeft 9 hangers en de andere 12
Higoma145
Geplaatst: 01-04-14 00:38
oke! thanx voor de info! dus als ik er 2 op hang, heb ik 24 hangers.... niet weinig, de rest van de dekjes kan ik natuurlijk altijd nog opstapelen..
vanavond druk bezig geweest! het eerste deel van de kamer is geverfd!!
ik heb foto's gemaakt, maar het is a slecht licht en b het is telefoon kwaliteit.. morgen zal ik als het licht is, foto's maken met de spiegel reflex! als de kasten uit de kamer zijn
voor:
en na de deur was btw licht blauw aangezien wij 2 huizen hebben met doorgang, zit er (helaas) een deur in de doorgang, maar die was nog blauw
dit is de donkerste verf, de stukken die op de deur aansluiten worden heel licht grijs
update verven is bijna klaar enkel nog de deur overnieuw en de deurposten van de witte deur en de plinten van de donkere tint! maar daar moet ik morgen nog even een nieuw busje verf voor halen!
morgen word het grote dekenrek besteld voor aan de rechter zijde van de deur donderdag gaan we kijken voor planken en bevestigingssystemen
bij deze de foto's van het bijna verf af resultaat
dr zijn toch wel weer mensen die in het topic updates plaatsen van hoe hun zadelkamer (omgebouwd) wordt? of het nou een kamer in een huis of naast de box is, zie ik geen verschil in
ik post over de kleur van de toekomstige zadelkamer poste ik nou over een willekeurige kamer die ik ff verf zou ik je reactie begrijpen maar nu niet echt, dit heeft naar mijn idee zeker te maken met indeling en net heid van de zadelkamer, maar meningen verschillen
Super gaaaaf! Ik wil ook wel een kamer voor spullen, denk alleen dat mijn moeder een rolberoerte krijgt maar dat maak dat niet uit haha , wel een goede reden om mijn broer het huis uit te jagen!
Zal binnenkort even een foto plaatsen van mijn kast, krijg echt een dekjes probleem dus moet iets verzinnen om hier thuis ook wat kwijt te kunnen..
Haha oke! Ik zal blijven updaten de kamer is 3 bij 2,5!
Ga vandaag bellen voor een dekenrek en even vragen wat de levertijd is! En heb waarscheinlijk iemand kunnen regelen die de pax broekhangers mee wilt nemen
Jadeleigh263
Geplaatst: 02-04-14 10:17
Ik vind je updates ook heel leuk, heb ik zelf ook gedaan, het gaat toch om een mooie zadel kamer? Dan ben je nu heel erg mee bezig. Toppie! ben benieuwd naar het eindresultaat!
Maar is dit dan een kamer echt voor opslag of sjouw je elke keer als je naar je paard gaat spullen mee?
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om paardendekens etc in mn huis zelf te hebben. Zelfs gewassen blijven dekens erg ruiken vind ik. Gelukkig op stal meer dan genoeg ruimte om onze dekens op te bergen
hier zojuist 4 dekjes(broek)hangers besteld komen helaas pas 11e binnen morgen kijken naar een dekenrek, en morgen wil ik ook alvast mijn hoofdstel hangers ophangen heeft iemand enig idee hoeveel ruimte je tussen de hangers moet blijven als je ze onder elkaar doet?
Weet iemand een leuke manier om je dekens op te hangen?
Maaike_Kealy
Geplaatst: 03-04-14 20:56
Jadeleigh263 schreef:
Weet iemand een leuke manier om je dekens op te hangen?
Voor in de kast, of er buiten? Voor buiten, 4 à 5 koperbuizen van ongeveer een meter en bijv. strotouwtjes. Maak dan een soort ladder, dus eerst door 1 buis het touw, door de volgende kruislings er doorheen en zo doorgaan. Kan ook met dunne pvc buizen, maar de kans op door buigen/breken is dan groot