Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caily schreef:Verharden doe ik daarom met rubberen tegels die vocht doorlatend zijn, en maar rond de helft vd boom.
Verzwak je een boom ook door een touw er omheen te hangen? De haak zat er al in, dat zou inderdaad niet mijn keuze zijn. Denk dat die er pas in is gedaan nadat de boom dood was.
[ [url=m/wuQdVs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caily schreef:Precies wat Prairy zegt, de boom is dood gegaan, niet gekapt omdat hij in de weg stond oid. Er worden hier momenteel hele bossen neer gehaald door de essentaksterfte, enorm schrijnend, van dat beetje bomen wat nog stond in Oost Groningen. Hopelijk komt er weer wat voor terug...
Caily schreef:Dit is de dode boom. Zouden jullie deze takken nog eraf halen?
tine10 schreef:Ir111 schreef:Was hier nou iemand die enorm veel wilgentakken heeft en daar van af wilde? Ik wil een stuk hekwerk vlechten van wilgen nl. Maar ik ben natuurlijk net te laat, het snoeiseizoen is wel over nu.
Ik weet niet waar je woont, wij hebben gisteren 2 wilgen geknot
belle_boef schreef:Ir111 schreef:Was hier nou iemand die enorm veel wilgentakken heeft en daar van af wilde? Ik wil een stuk hekwerk vlechten van wilgen nl. Maar ik ben natuurlijk net te laat, het snoeiseizoen is wel over nu.
Dat was ik denk ik.snoeien mag hier nog wel