Heleennn schreef:voor mij kan hij ook wel in Breda geleverd worden als dat makkelijker is
Ik woon bij Breda in de buurt dus wij zouden sowieso samen kunnen doen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne__ schreef:Hmm blijkbaar niet meer te koop bij de EJ of Horsefitshop... Uitverkocht denk ik. Ik moest ook al een ander product van NAF bij de ej bestellen, was hier in het filliaal niet meer te krijgen en in de anderen ook al bijna uitverkocht![]()
Dus, staat er bij je EJ iets van NAF waar je nog over twijfelt; OPHALEN!![]()
Dochorse heeft het nog wel;
http://www.dochorse.nl/naf-plait-it-up.html Heb je alleen wel 3,95 verzendkosten erbij.
Scarpati schreef:Daphne__ schreef:Hmm blijkbaar niet meer te koop bij de EJ of Horsefitshop... Uitverkocht denk ik. Ik moest ook al een ander product van NAF bij de ej bestellen, was hier in het filliaal niet meer te krijgen en in de anderen ook al bijna uitverkocht![]()
Dus, staat er bij je EJ iets van NAF waar je nog over twijfelt; OPHALEN!![]()
Dochorse heeft het nog wel;
http://www.dochorse.nl/naf-plait-it-up.html Heb je alleen wel 3,95 verzendkosten erbij.
Hypostore heeft het wel nog en daar zijn geen verzendkosten voor de producten van NAF![]()
http://hypostore.nl/naf-braid-it-up-500ml.html
Redford schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
IwanLuver, Steenwijk, Meppel eo, Leeuwarden, Heerenveen en eventueel Amersfoort
Redford zwolle
MoniekV
Mandarijn
Heleennn belgie
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Patty14
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
Valerie Breda/Etten-Leur/Sprundel
girlyggirl schreef:Redford schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV
Mandarijn
Heleennn belgie
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Patty14
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
sakvis: Ede, Veenendaal
Citaat:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV
Mandarijn
Heleennn belgie
Patty14
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
Kwii Emmeloord/zwolle/groningen
kwii schreef:Citaat:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
Redford zwolle
MoniekV
Mandarijn
Heleennn belgie
Patty14
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
Kwii Emmeloord/zwolle/groningen
Valerie Breda/Etten-Leur
Quir schreef:Zo te zien zijn t er genoeg.![]()
Willen jullie t via mij doen? Uit Zweden dus? Dan ga ik even uitzoeken wat de verzendkosten zullen zijn en uitrekenen waar t per persoon op uit gaat komen.
Overigens wil ik t niet voor schieten (dus voor ik het bestel graag eerst gestort op mijn rekening, heb een Nederlandse rekening), met tien mensen is t namelijk toch ook al zeker 300 euro. Dat wordt me iets te gortig.![]()
Hopelijk is daar begrip voor.