Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:_Hinneke schreef:@ SuperAssie, ik gebruik vacuumzakken om dekens op te bergen in de kast. Deze heb ik gekocht in de Wibra, je hebt ze in verschillende maten.
Ik wil ze niet in de kast, daar heb ik geen plaats voor. Buiten dat wil ik de zweetdeken binnen handbereik hebben en niet eerst nog naar de kast moeten lopen en ze uit een zak moeten halen enz.
De winterdekens thuis heb ik wel in een kast, maar die hoef ik dan ook niet te hebben op dat moment.
gossa4ever schreef:dankje!
ik heb op stal zelf nog 2 zadelkasten staan met ehbo en lederspulmijn zadels hangen (als ze eindelijk eens binnenkomen) ook op stal
maar omdat ik zoveel dekens, dekjes hoofdstellen en kappen enz heb en op stal mijn kast uitpuilt en thuis ik het niet makkelijk kwijt kan, maar besloten om een extra zadelkamer te maken
_Marinke_ schreef:Als je het er goed overheen maakt dan moeten ze het kapot trekken om het eraf te krijgen....
En anders toch maar ergens anders hangen of zeggen tegen de anderen dat ze hun paard maar ergens anders moeten zadelen of beter moeten opvoeden.
gossa4ever schreef:@ marjetwin, ijzerwinkel is idd ook een optie, maar die broekhangers zien er mega handig uit!! Maar zou daar wel ruimte genoeg tussen zitten? Of zouden de dekjes dan erg dicht op elkaar zitten?
@ misticrider, dat is wel een goedkope dekenrekmaar persoonlijk vind ik die draaibare erg mooi, maar dit scheelt wel enorm in prijs!!