Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Iloonie schreef:Ik heb dus al 3 jaar naar alle tevredenheid koskos in mn bak. Ik heb gekozen voor de korte variant van go-koko.nl. Dit is niet de goedkoopste, maar als ik al die reacties hier lees van mensen die voor goedkopere zijn gegaan...

...
  ...                                                          Ben zo benieuwd!! Onze bak is nooooit nat maar altijd mul. Wanneer overal de eendjes in de rijbaan zwemmen ploegen wij er nog tot de kogels doorheen. We hebben een rol maar geen sproeier. Gezien het pluizen hoop ik dan maar op regen?! Bedankt voor alle tips, info en foto's!!
 Ben zo benieuwd!! Onze bak is nooooit nat maar altijd mul. Wanneer overal de eendjes in de rijbaan zwemmen ploegen wij er nog tot de kogels doorheen. We hebben een rol maar geen sproeier. Gezien het pluizen hoop ik dan maar op regen?! Bedankt voor alle tips, info en foto's!!                                                          
                                                          . We moeten de balen alvast in de rijbaan zetten, ik denk maar in het midden of zo, want de rest van de bak hebben we wel iedere dag nodig. Ik denk aan de A-C lijn, kunnen we met vorst de rest wel gewoon glad slepen zodat we toch kunnen rijden, ging andere jaren ook prima. Misschien blijft het wel een zachte winter en komt het water met bakken uit de hemel. Zou in dit geval handig zijn!
 . We moeten de balen alvast in de rijbaan zetten, ik denk maar in het midden of zo, want de rest van de bak hebben we wel iedere dag nodig. Ik denk aan de A-C lijn, kunnen we met vorst de rest wel gewoon glad slepen zodat we toch kunnen rijden, ging andere jaren ook prima. Misschien blijft het wel een zachte winter en komt het water met bakken uit de hemel. Zou in dit geval handig zijn!  . Denk dat ik vast medeslachtoffers ga "lokken" met lekkere hapjes ofzo
 . Denk dat ik vast medeslachtoffers ga "lokken" met lekkere hapjes ofzo