Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__denise schreef:Maar naar wie gaat het gestuurd worden en wat worden dan de verzendkosten?
Nann__ schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
IwanLuver
Redford
MoniekV
Mandarijn
Heleennn
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Patty14
Majken
Nann__
Ir1ne schreef:__denise schreef:Maar naar wie gaat het gestuurd worden en wat worden dan de verzendkosten?
Ik wil dan wel graag weten wat de totale kosten per fles worden idd
Misschien is het handig dat we onze woonplaats even neerzetten?
Dan kan het wellicht naar 1 iemand in de buurt (of meerdere personen in de buurt) worden gestuurd, spaart wellicht weer kosten uit.Nann__ schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
IwanLuver, Steenwijk, Meppel eo, Leeuwarden, Heerenveen en eventueel Amersfoort
Redford
MoniekV
Mandarijn
Heleennn
Ir1ne mogelijke verzend/afhaallocaties Groningen stad/ Tjuchem (Oost Groningen)/ Westerbroek/ Schipborg/Gorredijk (maar wellicht niet lang meer)
Patty14
Majken
Nann__
Josien_ schreef:Heeft iemand hier een tip voor plaiting spray oid. waardoor knotjes en vlechtjes beter blijven zitten?
Daphne__ schreef:Josien_ schreef:Heeft iemand hier een tip voor plaiting spray oid. waardoor knotjes en vlechtjes beter blijven zitten?
Die van NafKun je bij de EJ krijgen, maar is wel vaak uitverkocht. Dus evt bestellen via de site en naar een filliaal in de buurt laten brengen of via horsefitshop en naar de ej laten brengen. Kun je nu zelfs de korting nog gebruiken
Josien_ schreef:Maar die is dus erg fijn in gebruik?
Redford schreef:Als ik het goed begrijp zijn dit de mensen die mee willen bestellen voor vliegenspray?
IwanLuver, Steenwijk, Meppel eo, Leeuwarden, Heerenveen en eventueel Amersfoort
Redford zwolle
MoniekV
Mandarijn
Heleennn belgie
Patty14
Majken
Nann__ ede
Susanne alkmaar
Heb hem even verder aangevuld.. qua verzenden binnen Nederland zouden we moeten kijken wat het goedkoopste is..