maar willen jullie ff ophouden, ik hoorde gisteren de pony een paar keer keer kuchen, ik word gek of 't komt door jullie.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinky12 schreef:En de eierstokken??Hoe zijn haar hormonen?
Het lijkt verdorie wel voorjaar...morgen is het weer herfst geloof ik![]()
Daan...die EJ netten zijn erg fijn,ik heb de grote en de kleine maat.Als je flink wilt kunnen proppen,zeker de grote nemen![]()
O de jongens staan zo heerlijk grasjes te plukken bij de buurmanZe hebben het enorm naar hun zin
en ik ben blij met de nieuwe doorgang,je ziet het slechte stuk al snel herstellen nu ze daar niet meer overheen gaan.
Gypsy
Daan_O schreef:Aangezien je aangeeft dat ze reageert bij het aansingelen zou ik als ik jou was eerst laten checken of je zadel nog wel goed ligt. Dat je er jaren mee rijdt is geen garantie dat het nu (nog steeds) goed ligt. Een osteopaat kan ook niet bepalen of je zadel goed ligt. Ook al zouden de klachten misschien na een behandeling over zijn, als het zadel niet goed ligt komen die toch weer terug.
Kirrr schreef:Ik denk niet dat het richting mij was. Maar ik heb alleszins ook geen vertrouwen meer in zadelpassers. Heb ze zowat allemaal gehad denk ik in de westernzadels en ze spreken elkaar allemaal tegen.
Maar ben het er wel mee eens dat aansingelen even goed rugproblemen kunnen zijn als maagproblemen (of nog iets helemaal anders natuurlijk)
DoubleVv schreef:Reageert ze nauwelijks op. Krimpt niet in mekaar ofzo. Reageerd alleen met haar oren dat ik haar aanraak..
Tinky12 schreef:DoubleVv schreef:Reageert ze nauwelijks op. Krimpt niet in mekaar ofzo. Reageerd alleen met haar oren dat ik haar aanraak..
En hoe reageert ze als je haar over haar hele lichaam aanraakt,met name bij de singel?
Dynamiek...lekker even genoten zo met een ritje denk ikHier is de zon inmiddels ook weg...