Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je moet dan denk ik wel een beetje opletten of alle paarden ook kunnen schuilen. Niet dat de onderste in rang niet naar binnen kan en hoeken waarin een paard kan komen vast te zitten eruithalen. 2 paarden die altijd met elkaar overweg kunnen geven geen problemen maar een derde kan gemobd worden en dan moet hij of zij wel kunnen vluchten.
. Handig bij het in en uitparkeren en inhalen. (grapje). ben nog steeds nieuwsgierig wat voor aanwinst het wordt
maar moet ontopic blijven dus: Kijk of je paarden allemaal kunnen schuilen en vluchten. Dus meerdere doorgangen of scheidingen.
. Maar ik begrijp dat je niet alle paarden bij elkaar doet (of in 2 delen), maar dat alleen nr 2 en 4 uit meerdere paarden bestaat ??
Net een nieuwe editie aan de PP toegevoegd; een 'zompige' drinkplek. Als ze nu uit die ton drinken dan staan ze met de hoeven in het natte zand (wat ik wel nat moet houden natuurlijk
) Maar door het ingegraven plastik en oud vloerkleed (kom ik daar ook mooi vanaf) wordt het water niet al te snel weer afgevoerd. 

..