Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Natalie36 schreef:Dat van die mieren en paardenhoeven ben ik ook heel benieuwd naar.
Fabster, ik wil je niet verder in war maken maar ik zou de dekens juist om doen. Mijn ruin is een mietje en verkrampt zijn rug als hij het koud heeft wat leuk is voor de fysio maar niet voor mijn portemonnee. En ala het regent koelt het vaak nog een paar graden af.
Donja gefeliciteerd!!

en ze staat gewoon al jaren in mijn achtertuin
Vandaag zo'n heerlijk buitenritje gehad met mijn fjordje was helemaal geweldig, echt genieten. Ook nu weer eens een andere route gekozen, mijn husband gezellig mee op de fiets, zonnetje erbij zaaaaalig. Nu weet ik weer waarom ik ook weer paarden had
)
ik dacht dat je er maar 2 had....tju wat heb jij veel
). Die er dan vervolgens als een halve gare achteraan gaat rennen en schreeuwen dat zijn gazon helemaal naar de knoppen gaat
waardoor de paarden er nog een keer extra overheen stuiven. Is altijd er amusant om te zien (hoop dat mijn man dit niet kan lezen
)
Ik kwam er pas achter toen ik een apparaatje bij de manege ging lenen, omdat ik bij de mijne zelf altijd onder stroom stond. Stond ik ook met het apparaatje van de manege onder stroom.....volgens mij hebben ze bij de manege nogal hard moeten lachen om mijn actie
oftewel overenthousiasme. (ken het) en over babyspullen....voor de babywagen heb ik allemaal testen gelezen en ik ben zelfs naar een winkel gegaan met een testbaan. jaja, ik ga meestal niet over één nacht ijs (mijn zadel was een ware zoektocht
)
ohw....wat heb jij je paard aangedaan, arm dier