Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-17 11:10

Heel mooi Ladykim!

Ik wou toch altijd al naar zweden verhuizen Quir, dit is de ideale gelegenheid :')

Wat een hitte vandaag zeg... Vanmorgen om halfnegen zat ik al op m'n paard maar heb enkel gestapt. Gelukkig hebben wij zo'n hele grote binnenbak met hoog plafond waardoor het er altijd heerlijk fris is. Heb ze maar niet afgespoeld voor ik ze buiten zette. Enkel de benen gekoeld, ben bang dat ze anders echt gaat bakken in de zon ook al is het nog vroeg op de dag. Zou het safe zijn om ze de hele dag buiten te laten staan (tot een uur of vier)? Ze zijn het wel gewend en ik heb ze nog nooit echt binnen gehouden voor de hitte omdat ze op een binnenplaats gestald staan waar echt alle hitte tussen de muren blijft hangen %) Het zou zo'n 32 graden worden, ze hebben automatische drinkbakken en wel wat schaduwplekjes. Mijn ander paard is een witte tinker dus dat zou ook moeten meevallen lijkt me....

SharonIndezz

Re: Waar zitten de tuttende-toiletterende bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 11:19

Mijn beesten staan binnen met dit weer... Is koeler dan buiten.. gooi ze wel rond 17 tot 22.30 nog buiten

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-17 11:35

Ja bij ons dus niet, gelukkig is er iemand op stal die in de gaten kan houden of ze nog wel grazen en niet half dood gaan.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 12:38

Hier staan ze ook gewoon buiten op het land. Gelukkig waait het goed! Dat scheelt echt

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 12:43

Ik heb ze 24/7 buiten lopen.
Vanochtend lieten ze mij wel even schrikken. :=
Afbeelding
Maar tot nu toe houden ze zich prima.
Hebben schaduw in de wei, en ik zorg ervoor dat ze voldoende water hebben.

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-17 12:57

Oh dat is inderdaad flink schrikken jezus!! :wow: :')

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 13:38

De haflinger heeft dit al vaker gedaan, alleen die kleine had ik zo nog nooit zien liggen. :=
Lagen ook allebei doodstil.

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:55

Ir1ne schreef:
Ik zocht die ook, maar die is reteduur... en slecht te vinden.
Ik heb Leovet Power Phaser, ook hartstikke duur maar werkt echt als een tierelier...
In de Absorbine zit overigens wel meer, ben dan ook benieuwd waar je die koopt...

Ik heb in Duitsland een site gevonden die de spray in de aanbieding heeft. Helaas is het verzenden naar NL €15,90, maar misschien als meerdere mensen interesse hebben, kunnen we de kosten delen.
https://www.us-tack.de/Pflegeprodukte-u ... ::284.html

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 17:21

IwanLuver schreef:
Ir1ne schreef:
Ik heb Leovet Power Phaser, ook hartstikke duur maar werkt echt als een tierelier...
In de Absorbine zit overigens wel meer, ben dan ook benieuwd waar je die koopt...

Ik heb in Duitsland een site gevonden die de spray in de aanbieding heeft. Helaas is het verzenden naar NL €15,90, maar misschien als meerdere mensen interesse hebben, kunnen we de kosten delen.

Ik heb wel belangstelling als we met meerdere zijn, hier ( http://uhg-shop.nl/?Lng=nl&Section=Shop ... oductID=12 ) is hij 36,-

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 17:28

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 21:00

Bij UHG shop zou ik niet bestellen... Er staat vaak bij dat het op voorraad is, maar je kunt weet ik hoe lang wachten voor je het eens in huis hebt en te bereiken zijn ze niet via tel oid. Ik heb er eens besteld, maar nooit weer..

<3
Afbeelding

Met het mooie weer van vandaag wil ik zoooo graag aan de slag.. Maarja om alles te gebruiken en ze dan weer in de wei te gooien :') Nog ff volhouden!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 21:13

Daphne__ schreef:
Bij UHG shop zou ik niet bestellen... Er staat vaak bij dat het op voorraad is, maar je kunt weet ik hoe lang wachten voor je het eens in huis hebt en te bereiken zijn ze niet via tel oid. Ik heb er eens besteld, maar nooit weer..

<3
[ [url=m/ZXcE7Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met het mooie weer van vandaag wil ik zoooo graag aan de slag.. Maarja om alles te gebruiken en ze dan weer in de wei te gooien :') Nog ff volhouden!

Ooohhh!

Dit is net zo goed als een mooie set makeup <3

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 21:21

USG is juist een hele fijne shop. Werd goed geholpen en snelle levering! Ik ben tevreden :)

Dat is een mooie voorraad zeg!!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:07

Helaas is dat niet mijn ervaring -O- Had er spullen bestelt voor de keuring, zou ruim op tijd in huis zijn, was op voorraad etc. Kreeg ook direct een berichtje dat het op de post was.. Alleen bleek, dat ze het hadden aangemeld, maar het pakket nog niet hadden weggebracht. Meerdere keren gebeld, meerdere keren gemailt, nooit reactie gehad... Kwam uiteindelijk veel te laat binnen.
Er loopt ook een topic over ze, uit 2012 al, met nog veel meer van dit soort ervaringen... Vind het heel jammer want ze hebben veel wat je ergens anders niet kunt krijgen, maar ik begin er niet meer aan.

Haha ja he! Ben er ook echt superblij mee. Neem het steeds mee in huis, maak de flesjes schoon en zet ze dan netjes neer enzo :')

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:31

Meen je.. dan baal je goed. Nu we het er over hebben schiet het mij wel binnen dat de levering wat langer duurde. Maar het viel niet gek op omdat ik in de winter een vliegenmasker bestelde wat ik nu pas nodig heb haha... maar moest volgens mij ook een week wachten ondanks t op voorraad was.

Haha dat is wel heel extreem. T is voor je paard hoor haha!!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:49

Ik heb ook wel interesse in die vliegenspray! Dus als er besteld gaat worden met een groepje doe ik graag mee. :j

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:54

Ik wil die vliegenspray ook wel eens proberen dus als er besteld gaat worden heb ik ook wel interesse.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 22:58

Ik gebruik die vliegenspray al vrij lang, maar is moeilijk verkrijgbaar hier inderdaad.
Vind het erg fijn spul, dus ik bestel graag mee mocht dat gaan gebeuren! +:)+

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 23:24

Quir schreef:
Bij Hööks is ie nu maar 23/24 euro. Aanbieding, ik weet alleen niet tot wanneer die geldig is. Normaal is ie 30/31 euro.

https://www.hooks.se/hast/skotsel-vard/ ... -absorbine

Als ik bij hööks wil bestellen vanuit Nederland dan is de ultrashield niet leverbaar.. Misschien mogen ze alleen leveren aan Zweden?

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 23:27

IwanLuver schreef:
Ir1ne schreef:

Boven de 150 zijn er geen verzendkosten als ik het Duits goed vertaal.. Volgens mij kom je daar al aan met 5 bussen..

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-17 23:51

Ik doe ook graag mee dan!

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 04:43

Ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 07:40

Ik heb straks wedstrijd, dus lekker op tijd op om watervatje te vullen, spullen te pakken, paard te vlechten... is het verdorie aan het regenen!

Ik ben heel blij met die druppels verkoeling, maar dat wordt dus hopen dat ik 'm droog en wel in de proef krijg. Had al hele plannen uitgewerkt om zo min mogelijk belasting te hebben met de hitte, maar dit had ik niet voorzien :))

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 07:44

Hier blijft het tot 4u 's nachts gewoon weer droog en warm. Ik ga zo ook aan het werk op stal, dan is mooi voor de erge warmte het klaar.

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:23

__denise schreef:
Hier blijft het tot 4u 's nachts gewoon weer droog en warm. Ik ga zo ook aan het werk op stal, dan is mooi voor de erge warmte het klaar.

Ik ga ook zo trainen. .. voor de warmte aan. Is hier nu 20 graden.