Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Clovertje schreef:Hier even wat foto's:
Vie schreef:Ik heb mijn wei even nagewandeld, en ga nog een tussenpaddock fabriceren.Met het puntje van de voorste wei en een stukje van de achterste dat al vertrapt is door de koeien. Dan kunnen ze evt. volgende winter het track naar de voorste tussenpaddock nog gebruiken en sluit ik de andere af. Deze winter was het nl. een ijsbaan in dat geultje... En dan hebben ze toch nog een beetje extra loop. Gelukkig staat nu de zomer voor de deur... Ik zit nu in een dubio over de laatste wei, in twee delen of niet. Deze is een 20m breed en 70-80m lang... Op zich als ik het zo bekijken ruim genoeg als ik het in twee deel, en mssn handiger voor afwisselen tussen weiden... En dan hou ik de eerste wei voor grote wei, want die opdelen is te krap, te smal vanachter...
Clovertje schreef:Zo heb ik het ook inderdaad, alleen, knoop ik het touw dus juist niet op. Ik gebruik het om met behulp van een haak, de ton vast te maken aan een ander touw dat om een boom zit. Misschien iets minder veilig, maar ze hebben er nog nooit in gestaan ofzo.
Bij mij duwden ze steeds de ton onder het draad door.