Maar ik krab ze nu elke ochtend uit als ze van stal af komt en doe om de dag wat Trush Remedie er in spuiten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@madamX: ik weet niet in hoeverre de Chrushed/Chopped van Zeoliet echt 'afval' is in de zin van 'van de machineband gevallen, opgeveegd en in een zak gedaan om te verkopen' óf dat men in het extrusieproces de snijder van de spagetti-korrel gewoon iets korter heeft gezet.
Vind ik nogal een verschil in zitten nl
madamX schreef:Zoals het geschreven staat heeft Diana gelijk; er staat dat er iets is toegevoegd.
Jouw verklaring is een zwak verkooppraatje, alsof die korrels zo bijzonder zijn: elke strokorrel wordt zo gemaakt, de machines die malen en pelleteren produceren zelf warmte, waardoor de lignine in de plantencellen smelt en zodoende de korrels bindt; door oppervlakte vergroting wordt hierdoor vanzelfsprekend het absorptievermogen vergroot, niets geheimzinnigs aan en niets speciaals aan.
Dit verkooppraatje is te vergelijken met die van zeoliet, die beweerd dat 'crushed' e.d. 'speciaal' is, terwijl dit gewoon 'afval' is van het normale productieproces van strokorrels.
Tip: laat strovan en zeoliet maar eens een open dag organiseren in de fabriek, dan kunnen vele vragen worden beantwoord.
DubbelDun schreef:@Toekie: hoe houden Bon zijn hoeven het op korrels??