Ze is ook echt heel lief en inderdaad nog enorm puppy. Ze wordt in juni 3, maar ze moet eerst nog maar een jaartje verder uitgroeien haha
Oh dat is vervelend wachten boemel
MarjanB
Geplaatst: 19-03-22 20:09
Leuk ding Maartje!
Belker ziet er geslaagd uit, leuk om te zien
Boemel, die rooie? en ze ondertussen weer terug?
Amy heeft vandaag kennis gemaakt met anti klit spray. Nou ze was vooral blij dat ze lekker gepoetst werd. Kon t zo in dr voorpluk enz spuiten . Ze wordt wel apart qua kleur. Heeft grijze staartharen vanuit de staartwortel en wordt heel licht bruin
Gaaf kleurtje Marjan! En lekker overbouwd ook hahaha
Ja we nemen de tijd! Ze is super leergierig, maar ze ziet er nog zo breekbaar uit durf er voorlopig echt niet op te gaan zitten haha
Tanja_dB
Geplaatst: 19-03-22 20:53
Ahh, lieve foto's Maartje! Idd, lekker tijd geven om uit te groeien en ondertussen mooi overal aan laten wennen. Alles wat je nu investeert, krijg je straks ook weer terug.
@Marjan, idd apart kleurtje. Erg leuk dier!
@Belker, wat een fijne uitslag!! En lekker relaxt dier is Fiesta.
Hier was het vandaag opruimdag. Vliegenmaskers, dekjes en dekens gewassen en opgeruimd, rasterspullen uitgezocht, schuur uitgeveegd. En natuurlijk een ritje met mn nichtje en de shet. Lekker dagje!
Ik heb ivm het verjaardagfeest feest van mijn zoon alles schoongeblazen met de bladblazer, tuinmeubilair afgespoten et de hoge druk en uiteindelijk iv de frisse wind zat iedereen in de keuken Nou ja, alles buiten is nu netjes denk ik dan maar
Veel mensen weer aan de poets geweest. Is altijd wel fijn om te kunnen gaan doen zodra het weer iets aangenamer buiten wordt.
Leuke paarden komen er weer voorbij!
Hier zou ik vandaag de eerste prive rijles thuis hebben. Door de wind, wapperend dak van tuinhuisje en behoorlijk gespannen paard (en ik daardoor dus ook) hebben we een grondwerkles gedaan. Mooi om te zien hoe snel ze dingen leert en hoe snel ze ontspant.
Marjan, nee de zwarte. De rooie lag gewoon in de mand te pitten ha ha.
Fijn Joyce, dat moet ook vertrouwen geven voor jezelf.
Loonwerker was in t stikdonker pas klaar. Paarden op dat moment door de wei aan het galopperen. En echt af was t ook niet, maar goed we hebben zelf een trekker, dus we redden ons er vast mee.
Moesten voor 2 uur kraan eur 90,00 betalen, daar kan je natuurlijk weer niets van zeggen
@boemel: beter een boze kat dan een dode. Dat boze komt ie wel weer overheen
Het is hier bewolkt en een frisse wind; niks an. Gisteren was een stuk aangenamer.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 20-03-22 10:54
Belker, wat een leuke foto's. Wat een fijn relaxed paard.
Maartje idd nog een puppy, maar zo leuk zo rustig al wat te kunnen laten wennen. Zo fijn om dat zo te oefenen.
Lynn gefeliciteerd.
joyce, lekker zo vertrouwen opbouwen, beter dan toch perse er op en dat het mis gaat.
Marjan, ook al zo'n lekker ding om te zien.
Hier is gisteren mest uitgereden, kan het gras weer groeien. Al is het lang de winter uit gekomen, vroeg hooien dit jaar.
joyce83
Geplaatst: 20-03-22 18:30
Vandaag wel erop gestapt, ze keek wel iets maar was goed te doen. Had als doel ontspannen rondrijden. Heb mijzelf les gegeven en heb de hele tijd maar tegen haar verteld wat we gingen doen werkte goed bleef ik tenminste ook goed ademen maar was er wel blij mee.
Hier is gisteren de mest opgehaald. Weer een lege bak, gelukkig. Vandaag idd koud, een klein beetje regen, zeker niet genoeg voor 1,5 week warme zonnige dagen, maar het is iets. Verder heb ik weinig gedaan.
@belker: je kon de druppels haast tellen. Dus dat stelde niet zoveel voor.
Yep zingen. Favo liedje hier is 'toen onze Boon een Boontje was...'
Lynn_Nikita
Geplaatst: 20-03-22 20:24
Hier werd de hele tijd regen gemeld maar uiteindelijk tijdens de buitenrit 1 minuut lichte hagel gehad en meer niet. Alle eendjes zwemen in het water zing ik haha
Ik bedenk ook altijd liedjes over Elevada en wat we op dat moment moeten trotseren
Belker
Geplaatst: 20-03-22 20:43
Ik zing altijd Yesterday, all my troubles seems so far away…..
boemel
Geplaatst: 20-03-22 20:44
Hier een koude winderige morgen en in de middag wat regen. Nat paard uit de wei geplukt en zat er iets voor 16.00 op voor een bosrit naar het grote bos. Was prima te stappen vanuit ons huis en we hebben goed gegalopeerd .
Oja ... en we hadden de hele rit zon en nagenoeg windstil weer