Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir111 schreef:Even een vraagje hier. Ons kruiwagenwiel is lek, vanmiddag dus van de velg gewipt om de binnenband te plakken. Blijkt er geen binnenband in te zitten? Eh, iemand suggesties hoe ik zo'n band dan zou moeten repareren? Kan toch niet de bedoeling zijn dat je steeds een nieuwe band koopt? Je rijdt die dingen best snel lek namelijk. Onze andere kruiwagen was binnen een paar weken lek (maar daar hebben we gelijk een massieve band onder gezet dus nooit getracht te plakken).
Maartje1990 schreef:Ir111 schreef:Even een vraagje hier. Ons kruiwagenwiel is lek, vanmiddag dus van de velg gewipt om de binnenband te plakken. Blijkt er geen binnenband in te zitten? Eh, iemand suggesties hoe ik zo'n band dan zou moeten repareren? Kan toch niet de bedoeling zijn dat je steeds een nieuwe band koopt? Je rijdt die dingen best snel lek namelijk. Onze andere kruiwagen was binnen een paar weken lek (maar daar hebben we gelijk een massieve band onder gezet dus nooit getracht te plakken).
Ik heb nog nooit een lekke band gehad. Euhm zo'n massieve (anti lek) geen optie?
tine10 schreef:We hebben 1 groot hooinet (3 meter breed). eerst dachten we aan hooinetten aan palen, maar dan is het vullen voor mijn schouders erg zwaar. Bovendien zijn kleine bakken ook verplaatsbaar, zodat voerplekken steeds ergens anders zouden kunnen zijn. Grote bakken is met maar 2 ponys wat veel van het goede
tine10 schreef:Netten ophangen gaat hem niet worden, dat lukt met mijn schouders gewoon niet. Dus ik zoek een lage oplossing. Zo'n vat is te hoog voor onze kleine pony en daarvan vind ik de voeropening ook klein. Dan kunnen ze niet tegelijk eten. Ik zoek echt zo'n krat iets
rollyjogered schreef:zijn er hier mensen die een soort van windscherm of muurtje hebben gemaakt voor hun paarden? ik ben op zoek naar wat ideetjes.zowel voor de wind, maar ook om misschien wat meer ‘hoekjes’ te maken waar ze dan om kunnen lopen om te kijken of daar iets te beleven valt.