Britta31 schreef:Kan het shetje niet in een soort van pension bij jou blijven?Ik heb ook een "pension" ruin als maatje voor mijn paard.Zijn eigenaar betaald daar een bedrag per maand voor.
Goh, dat hoeft niet echt voor mij. Hij zal hier zeker tot na de zomer staan denk ik en dan zien we wel, ik sta gratis op dit plekje, ik moet enkel in het onderhoud voorzien, dan zou ik het niet eerlijk vinden om daar een bedrag tegenover te stellen terwijl zij mij eigenlijk ook een gunst verlenen, een vriendje voor mijn pony. En een "vreemde" pensionshet zoeken zie ik ook niet echt zitten, ik functioneer het best op mijzelf in zo'n situatie. Ik ben daarin best een moeilijke, zelfkennis is het begin van alle wijsheid.
Ik heb het graag zoals ik het wil. Daarnaast ligt de weide ook letterlijk naast het huis van de eigenaren, ik wil dan ook geen vreemde mensen op hun eigendom steeds laten komen.
Dus, voor nu genieten we van deze kleine uk. Het is écht een win-win, mijn dikkerd gelukkig en die kleine ook. Hij heeft hier al gecrosst op het pad, hij bloeit helemaal open. Wat een leuke nieuwsgierige pony, ik ben al helemaal verliefd.