Spul heeft wel één nadeel, als je alleen je paard inspuit en je gaat longeren. Komen die verrekte muggen op jou zitten.
Het stikt hier enorm van de vliegen, dazen, muggen en bromse (heb je in Nederland niet, zijn hele grote dazen). Ze staan dag en nacht buiten aan de bosrand en ze zagen zwart van de beesten. Dat spul erop gespoten en de vliegen/steekbeesten zijn nu op één hand te tellen op drie paarden, en die er nog zitten gaan eigenlijk niet meer op het paard zitten. Zelfs als ze beginnen te zweten nauwelijks beesten om ze heen.
Echt top spul, beste dat ik ooit tegen gekomen ben en heb er véél geprobeerd gehad de afgelopen jaren haha. Het is wel vrij duur (nu in de aanbieding 0,9 L gekocht voor 27,50 euro), maar het is het echt dubbel en dwars waard en je doet er ook lang mee (tenzij je ze elke dag gaat wassen natuurlijk haha).
Ik woon in Zweden, hier overal in elke winkel waar ze paardenspullen verkopen (dat is dus zelfs in de supermartk haha) te vinden. Op zich wil ik wel de moeite doen ze op te sturen naar Nederland, als daar interesse in is. Ik weet alleen zo niet wat de verzendkosten zijn (maar kunnen eventueel meerdere flessen in één doos dat iemand ze in Nederland verdeeld of iets).