Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Daan_O schreef:Tinky vervelend dat Beer hoest. Ventipulmin werkt wel goed is mijn ervaring (niet dat ik het vaak heb gebruikt) en vrij verkrijgbaar toch?
ohjajoh6 schreef:Voel mij er ook echt heel rot bij, maar ga nu toch ook twijfelen, of ik dan toch te veel zie...
Sorry dat ik jullie ermee heb lastig gevallen, maar nu weer ontopic, toch?
ohjajoh6 schreef:Hahaha Gypsy; ik toon alleen maar als een tokkie hoor, ben eigenlijk een zacht ei, maar kan wel eens handig zijn, met dit soort klusjes...![]()
Ik denk ook dat een ostheopaat/fysio na de abprazole mijn volgende stap gaat worden.
Ze is absoluut een dominante dramaqueen en aandachtstrekker, maar toch echt geen zure tante, al helemaal niet voor mij trouwens.
ohjajoh6 schreef:Ze is zo schoon op haar achterbenen? Weet je wel? Als ze hengstig is, verliest ze altijd net effe ander spul dan normale urine, wat dan zo lekker (maar niet heus) opdroogt op die achterbenen?
+ dat het dan zo een grote masochist is, dat pijn dan juist fijn is en dat is het nu dus duidelijk niet.
Gypsy schreef:Wat het hekken probleem betreft... Modena weet daar wel raad mee.
[ Video ]
Alleen als je op de terugweg het hek naar je toe moet openen word ze me daar een partij boos.![]()
En trail wedstrijden kan ik ook wel vergeten.
Ine23 schreef:Ik val heel even binnen zonder bijlezen. Heeft iemand jullie de ultieme tip qua sterke hooinetten (vierkante)? Ik heb nu terug aanhangernetten, maar heb het idee dat ze minder stevig zijn dan vroeger en er zit na 2 dagen al een gat in... Denk dat veulen het nog niet echt snapt en er dus in bijt/aan trekt.
Ik gebruik ze zo: [ [url=m/DiZdcK.jpg]Afbeelding[/url] ]